Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 hattuhyllyn irroitus

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Doctrinedark
    Bimmer Rookie
    • Jan 2011
    • 32
    • Helsinki

    E30 hattuhyllyn irroitus

    Terve!

    Pitäs saada E30:stä koko hattuhylly irti, elikkä kankaanpalan altakin se koko hattuhyllyn kokoinen metallinpala. Onko tämä mahdollista, vai pitääkö alkaa tekemään omia väköstyksiä? Onko kuinka vaivalloista? Oisko missään ohjeita prosessin suorittamiseen. Elikkä takapenkiltä pitäs vähän päätä kääntämällä nähdä kontinpohjalle siitä kohtaa missä ennen hattuhylly oli, tätä tavoittelen.

    Kiitos
  • Axum
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 4416
    • Kuopio

    #2
    Ratkaisu:



    Onko järkeä? Ei, hattuhylly on kantava rakenne.
    - E30 325i M52B28TU Cabriolet
    - E39 528ia
    - KUOPION PUTKIMIEHET -team
    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

    Puretaan 520ia -97
    https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16503
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by Doctrinedark View Post
      Elikkä takapenkiltä pitäs vähän päätä kääntämällä nähdä kontinpohjalle siitä kohtaa missä ennen hattuhylly oli, tätä tavoittelen.
      Miksi ? Ja ei, älä ota sitä peltiä pois.

      Comment

      • Muurahainen
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #4
        Originally posted by Axum View Post
        Ratkaisu:



        Onko järkeä? Ei, hattuhylly on kantava rakenne.
        Tollasella lamellilaikalla saakin vähän hieroa että lähtee hattuhyllyn pellit pois

        Comment

        • Rockford
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 8028
          • Pinsiö

          #5
          Originally posted by Muurahainen View Post
          Tollasella lamellilaikalla saakin vähän hieroa että lähtee hattuhyllyn pellit pois


          Henk.koht. olen parista E30:stä poistanut hifi-arsenaalien takia. Vähän vaikea vetää esim. refleksi-tunneli/-tai putket umpipellin läpi Tuossa nykyisessäkin on kaikki pelti leikattu, niin tulevan takapenkin takaa, kuin tulevan hattuhyllynkin alta. Vahvistaa tietenkin jo tuossa vaiheessa kannattaa, mutta jos pelkän hattuhyllyn leikkaa, niin tuskinpa tarvitsee.

          Puukkosahalla tai laikalla, jos on kori tyhjä.
          -Dodge Charger -73
          -Mercedes-Benz GLK
          -VW Transporter

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            #6
            Joko http://www.forcit.fi/05/aniitti/ ,tai http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=41075
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            • Axum
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 4416
              • Kuopio

              #7
              Originally posted by Muurahainen View Post
              Tollasella lamellilaikalla saakin vähän hieroa että lähtee hattuhyllyn pellit pois
              Hyvä huomio, kannattaa tosiaan vaihtaa katkaisulaikka jos hommaan päättää ryhtyä
              - E30 325i M52B28TU Cabriolet
              - E39 528ia
              - KUOPION PUTKIMIEHET -team
              - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

              Puretaan 520ia -97
              https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16503
                • Asikkala

                #8

                Niin juu, hyvä että piuha tuli perille.

                Comment

                Working...
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎