Mistä voi johtua nämä erot?Toisessa E-30 faceliftissä tulee niin kuumaa ilmaa että ei kauan voi kättä puhaltimen päällä pitää.Sitten toinen auto on E-30 prefacelift jossa lämmöt nousee normaalisti puoleen väliin myös mutta tulee lämmintä mutta ero on huomattava.Facelift on M-40 ja prefacelift M-10.Osaisko joku neuvoa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E-30 lämmön tulo kapiiniin
Collapse
X
-
Onko toisessa kiertovesipumppua?
EDIT: pumppu auttaa vain matalilla kierroksilla.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
-
Molemmissa on kiertovesipumppu,ja ovat kunnossa.Toi vaijeri juttu voi olla mahdollinen koska sinne on joku seppä asentanut melkein rivillisen sokerinpaloja (soittimien takia)ja ne ahdistaa säätövipuja,toki se ei siitä ole kiinni se lämmön puute.Mutta vaijereiden kunto pitää tarkistaa kun säät sallii,ei ole talli missä niitä tarkistaa.Auto tuli hommattua tammikuussa niin ei oikeen ole päässyt tutkimaan kunnolla.Kesällä mennään koko auto läpi ja heitetään viritelmät mäkeen.Se olis että mikä vois olla kyseinen ongelma että tietäis mitä tekee näille talville vielä ja mitä uusii tulevalle talvelle ja ottaa huomioon.Kiitos kun jaksatta avittaa!!Last edited by zippe78; 18-02-2011, 22:57.
Comment
-
-
Hyvä että tulee palautetta!Tietää ainakin mitä kaikkia tekee ja mitä ottaa huomioon.Ja millä saadaan täysin huippu kuntoon laitteistot.Lisää saa laittaa jos tulee jotain muuta mieleen mitä kannattaa ottaa huomioon.Onko jollain kokemusta noista niin sanotuista jäähdytys/lämmitysjärjestelmän puhdistusaineista esim jos kennot on tukossa.Onko ne mistään kotoisin?
Comment
-
-
Originally posted by zippe78 View PostHyvä että tulee palautetta!Tietää ainakin mitä kaikkia tekee ja mitä ottaa huomioon.Ja millä saadaan täysin huippu kuntoon laitteistot.Lisää saa laittaa jos tulee jotain muuta mieleen mitä kannattaa ottaa huomioon.Onko jollain kokemusta noista niin sanotuista jäähdytys/lämmitysjärjestelmän puhdistusaineista esim jos kennot on tukossa.Onko ne mistään kotoisin?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by zippe78 View PostOnko jollain kokemusta noista niin sanotuista jäähdytys/lämmitysjärjestelmän puhdistusaineista esim jos kennot on tukossa.Onko ne mistään kotoisin?
Jos vika on muualla ni hyöty on nolla.
En kyllä tiedä ajaisko vaikka Fairyliuos saman asian.
Voihan sieltä koittaa juoksuttaa vettä molempiin suuntiin , miten hyvin menee kennon läpi.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Juu näin voitaas kyllä tehdä!Mulla olis sulle yks toinen juttukin mitä olen ajatellut jos otat "urakan" vastaa.Ei kova homma,mutta muistuta että otan sen puheeksi samalla.Soittelen täs.Nyt viikonloppuna en ehdi kun huomenna pitää lähteä juhlimaan kaverin kihlajaisia ja seuraava päivä meneekin sitten "niin".Soittelen ja kiitos!
Comment
-
-
Originally posted by zippe78 View PostJuu näin voitaas kyllä tehdä!Mulla olis sulle yks toinen juttukin mitä olen ajatellut jos otat "urakan" vastaa.Ei kova homma,mutta muistuta että otan sen puheeksi samalla.Soittelen täs.Nyt viikonloppuna en ehdi kun huomenna pitää lähteä juhlimaan kaverin kihlajaisia ja seuraava päivä meneekin sitten "niin".Soittelen ja kiitos!.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment