Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 bmw kaasari ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • janza2011
    Newbiemmer
    • May 2011
    • 5
    • Finland

E30 bmw kaasari ongelma

Joo olis e30 316 1.8 l kaasari bemus sellainen ongelma et kyseinen kaasari malli on paska sen ihme sähköpumpun takia mikä säätelee kaasua ja tarvisin uuden ja paremman kaasarin. Eli siis olen kuullut juttuu et vanhemman bemun kaasarit olis parempia et kannattais vaihtaa vanhemman bemun kaasari ja imusarja nii olis varma paketti, mutta mua nyt kiinnostais et minkä bemujen kaasarit ja ehkä imu sarjat tohon käy suoraan ja olisko tohon järkeä heittää esim kaks litrasen kaasari parin lisähevosen toivossa kannattavaa? kertokaa mielipiteitä mikä olis kannattavinta ja jos sattuu jalois pyöriin kaasari ja imu sarja nii tarjoa =)
  • Mäki
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2009
    • 370
    • Vaasa

Itse laitoin Weberin DMTL 32/34 kaasarin tuon Pierburingin tilalle. Ihan mekaaninen ja manuaalinen ryyppy. Hyvin on toiminu nyt vuoden, kulutus väheni, ja tuntuu että kulkee hieman paremmin
    Adapterilla meni ihan heittämällä Pierburgin tilalle.
    Harley Davidson Sportster 1200
    Mercedes-Benz C 200 CDI S204

Comment

• janza2011
      Newbiemmer
      • May 2011
      • 5
      • Finland

Originally posted by Mäki View Post
      Itse laitoin Weberin DMTL 32/34 kaasarin tuon Pierburingin tilalle. Ihan mekaaninen ja manuaalinen ryyppy. Hyvin on toiminu nyt vuoden, kulutus väheni, ja tuntuu että kulkee hieman paremmin
      Adapterilla meni ihan heittämällä Pierburgin tilalle.
      Mistäs tuollaisen mahtaa löytää ja mitä maksaa? :think

Comment

• JJT
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6694
        • .......

Originally posted by janza2011 View Post
        Mistäs tuollaisen mahtaa löytää ja mitä maksaa? :think
        Uutena näkyy maksavan 410€ tuo sarja jossa tulee sovitteet yms. mukana. Mullakin oli tuollainen m10:ssä.
        Käytettynä varmaan satasella saa.
        huoltosarja,huoltosarjat,kaasutin,Weber,kaasuttimet,virityskaasuttimet,vakiokaasutin,tykkivanteet,minilite,imutorvet,ilmanpuhdistin,ilmanpuhdistimet,ilmanputsari,imusuppilot,freetechnics,viritys,
        Myyn:
        M10/20/52 E30-E36 osia

Comment

• janza2011
          Newbiemmer
          • May 2011
          • 5
          • Finland

Originally posted by JJT;2386820 begin_of_the_skype_highlighting 2386820 end_of_the_skype_highlighting
          Uutena näkyy maksavan 410€ tuo sarja jossa tulee sovitteet yms. mukana. Mullakin oli tuollainen m10:ssä.
          Käytettynä varmaan satasella saa.
          www.freetechnics.fi
          Hitto ku ei huvittais ainakaa neljää hunttia maksaa ku oon yrittämäs autoa myydä nettiautos ku aika ei riitä hieroa sitä ja tää kaasari ongelmaki tuli muuten kyllä kohtuu hyvä ja just leimattu auto on. eikä olis järkeä maksaa 400e kaasarista ku ei siit sais omiaan pois :/

Comment

• Gemmi
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2010
            • 3354
            • Espoo

Multa löytyy kummatkin mallit pierburgista joutilaana

Comment

• janza2011
              Newbiemmer
              • May 2011
              • 5
              • Finland

Originally posted by Gemmi;2386995 begin_of_the_skype_highlighting 2386995 end_of_the_skype_highlighting
              Multa löytyy kummatkin mallit pierburgista joutilaana
              mitä meinaat tolla kummallakin mallilla ku oon vähän tietämätön näistä? :O

Comment

• Gemmi
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2010
                • 3354
                • Espoo

Originally posted by janza2011 View Post
                mitä meinaat tolla kummallakin mallilla ku oon vähän tietämätön näistä? :O
                löytyy siis se mihin menee vitukseen johtoja eli E30 alkuperänen ja se mihin menee vähemmän sähköja eli varmaan E21:sestä.

Comment

• janza2011
                  Newbiemmer
                  • May 2011
                  • 5
                  • Finland

Originally posted by Gemmi View Post
                  löytyy siis se mihin menee vitukseen johtoja eli E30 alkuperänen ja se mihin menee vähemmän sähköja eli varmaan E21:sestä.
                  ajattelitko jotain hyvää diiliä? minkä kokosen koneen kaasari ku niit on enimmäksee 1.6 litrasia?

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎