Joo olis e30 316 1.8 l kaasari bemus sellainen ongelma et kyseinen kaasari malli on paska sen ihme sähköpumpun takia mikä säätelee kaasua ja tarvisin uuden ja paremman kaasarin. Eli siis olen kuullut juttuu et vanhemman bemun kaasarit olis parempia et kannattais vaihtaa vanhemman bemun kaasari ja imusarja nii olis varma paketti, mutta mua nyt kiinnostais et minkä bemujen kaasarit ja ehkä imu sarjat tohon käy suoraan ja olisko tohon järkeä heittää esim kaks litrasen kaasari parin lisähevosen toivossa kannattavaa? kertokaa mielipiteitä mikä olis kannattavinta ja jos sattuu jalois pyöriin kaasari ja imu sarja nii tarjoa =)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 bmw kaasari ongelma
Collapse
X
-
Itse laitoin Weberin DMTL 32/34 kaasarin tuon Pierburingin tilalle. Ihan mekaaninen ja manuaalinen ryyppy. Hyvin on toiminu nyt vuoden, kulutus väheni, ja tuntuu että kulkee hieman paremmin
Adapterilla meni ihan heittämällä Pierburgin tilalle.Harley Davidson Sportster 1200
Mercedes-Benz C 200 CDI S204
-
-
Originally posted by Mäki View PostItse laitoin Weberin DMTL 32/34 kaasarin tuon Pierburingin tilalle. Ihan mekaaninen ja manuaalinen ryyppy. Hyvin on toiminu nyt vuoden, kulutus väheni, ja tuntuu että kulkee hieman paremmin
Adapterilla meni ihan heittämällä Pierburgin tilalle.
Comment
-
-
Originally posted by janza2011 View PostMistäs tuollaisen mahtaa löytää ja mitä maksaa? :think
Käytettynä varmaan satasella saa.
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT;2386820 begin_of_the_skype_highlighting 2386820 end_of_the_skype_highlightingUutena näkyy maksavan 410€ tuo sarja jossa tulee sovitteet yms. mukana. Mullakin oli tuollainen m10:ssä.
Käytettynä varmaan satasella saa.
www.freetechnics.fi
Comment
-
Comment