elikkäs en äkkiseltään löytänyt vastauksia joita varmaankin löytyisi ahkerammalla ettimisellä.. eli tallista löytyy e34 m20b25 moottori laatikko ja perä ja kaikkee muuta.. eli mitä kaikkea tarttee et saa e30 316 katsastettua näille osille tai ylipäätään moottorin kiinnittämiseen ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 316 --> 325
Collapse
X
-
Kyllä sillä haulla löytyy kunhan etsii.
Koneeseen tarvitset ainakin E30:n öljypohjan ja kannakkeet, eteen isot tolpat+jäähdytetyt levyt eteen+taakse levyt kanssa, menee myös entisellä perällä mutta 188-perä pitäisi olla oikeanlaisella takakannella.
ABS:eista en ole aivan varma mutta sekin taitaa riippua ihan vuosimallista.
Onko hommassa mitään järkeä? minun mielestäni ei!
EDIT: kaikki on ihan mutua.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
-
Jep tarvitset autoon: Isot tolpat, jäähdytetyt jarrut eteen, taakse lisätä levy jarrut,tukivarret, taakse lisätä kallistuksen vakaaja ja eteen paksumpi vakaaja.
ABS kanssa on tosiaan se vuosiluku juttu..omalla kohdalla ei tarvinnut laittaa..
Itse laitoin m42 koneen mutta alusta vastaava 325 kanssa..
Ja miksei olisi järkeä? :thinkBmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
Freude am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by ^sQuarE^ View PostKiitoksia vastauksista! on järkeä tai ei niin osat tulen vaihtamaan
Itseltä täysi kannustus hommaanBmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
Freude am Fahren
Comment
-
Comment