Alkoi sitten baijerin pommin takajarrusylinterit syljeskellä nesteitä katuun. No ei siinä mitään kävin ostamassa uudet sylinterit, jarrukengät ja jouset. Sitten kun sain taisteltua rummun irti tuli ongelma :
Ei irtoa jarruputki sylinteristä eikä siitä seuraavasta letkusta, alkaa menee mutterin kulmat pyöreiksi kun yrittää kammeta.
Sitten hoksasin, että kun kerran sylinteri on hyvässä kunnossa, niin vaihdan vaan sylinterin männät, mutta : ei aukea ilmausruuvi, on vielä tiukemmassa kuin jarruputken ruuvi.
Sitten loppu ideat, miten helv**issä tästä eteenpäin? Saako noihin jarruputkiin/-letkuihin tehdä jatkoksia? Kuinka iso homma on vaihtaa putket pääsylkalta asti, kun näyttää olevan aika ahtaassa välissä takakelkan päällä putket?
Ja lopuksi : Kuka näiden vanhojen paskojen jarruja suostuu korjaamaan pääkaupunkiseudulla (kohtuu hintaan)?
Ei irtoa jarruputki sylinteristä eikä siitä seuraavasta letkusta, alkaa menee mutterin kulmat pyöreiksi kun yrittää kammeta.
Sitten hoksasin, että kun kerran sylinteri on hyvässä kunnossa, niin vaihdan vaan sylinterin männät, mutta : ei aukea ilmausruuvi, on vielä tiukemmassa kuin jarruputken ruuvi.
Sitten loppu ideat, miten helv**issä tästä eteenpäin? Saako noihin jarruputkiin/-letkuihin tehdä jatkoksia? Kuinka iso homma on vaihtaa putket pääsylkalta asti, kun näyttää olevan aika ahtaassa välissä takakelkan päällä putket?
Ja lopuksi : Kuka näiden vanhojen paskojen jarruja suostuu korjaamaan pääkaupunkiseudulla (kohtuu hintaan)?
Comment