Eli vinkkejä / sähkökaavioita tarvis toho swappiin, ajattelin toteuttaa sillä neliskanttisella liittimellä mikä tosta kopasta löytyy ( vm 85 ) Eli mitkä pihuat mihinki? En ainankaan löytäny muuta ku m20 -> m50 swappiin noita kaavioita.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 B20 -> B25 ( L-jet -> motronic )
Collapse
X
-
eikai siinä muutakun haet luovuttaja- ja vastaanottaja-auton etm:t ja alat vertailemaan, löytyy sähkökaavioistaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
No nyt on kone nokilla ja sarjaki kaiketi oikein, mutta pumppu ei pyöri ja kipinää ei tuu, mitäs kaikkea tuo vaatii että pumppu pyörähtää ja kipinää antaa ku starttaa? Yks lämpötila-anturi on irti, vaikuttaako se? Käyntiin ym ainankin mutta eikö se mitään anna? Jos joku tälläsen swapin tehneistä osais auttaa.
Comment
-
-
Kampiakselin asentotunnistin vissiin sökö siitä uudesta koneesta tai sit sulla on ne liittimet imusarjan alla väärinpäin. kokeiles eka ne neliön muotoiset liittimet kääyntää toisinpäin...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Ongelma taitaa olla ne 3 piuhaa siel hanskalokerossa, kokeilin vähä tökkiä virtasta johonki ni sain ainanki bensapumpun heräämään, mutta ei naksu ne 3 relettä ku avainta kääntää, eikös siinä oo bensapumppu, tyhjäkäyntimoottori ja sit motronicille virrat? Eli ilmeisesti ei tuu virtaa ohjauspoksille, niin eihän se tiiä että pitäs kipinääkään antaa.
Eli mistäs niille pitää johtoja vetää? vai pitääkö? Miten saan virrat sinne releille oikeaoppisesti.Last edited by Eetu-H; 26-07-2011, 17:30.
Comment
-
-
Originally posted by Eetu-H View PostOngelma taitaa olla ne 3 piuhaa siel hanskalokerossa, kokeilin vähä tökkiä virtasta johonki ni sain ainanki bensapumpun heräämään, mutta ei naksu ne 3 relettä ku avainta kääntää, eikös siinä oo bensapumppu, tyhjäkäyntimoottori ja sit motronicille virrat? Eli ilmeisesti ei tuu virtaa ohjauspoksille, niin eihän se tiiä että pitäs kipinääkään antaa.
Eli mistäs niille pitää johtoja vetää? vai pitääkö? Miten saan virrat sinne releille oikeaoppisesti.
Siihen vihreään johtoon siellä hanskaloorassa kun törkkäät +12v niin pitäisi herätä.
Comment
-
-
Sen vihreen johon korin puolelta tyrkkäsin moottorin johtosarjan vihree lilaan ja sillä hörisee pensapumppu, jos siihen työntää virtaa suoraan ni palaa vaan mittaristossa kokoaja valot sun muut. Mut mite saan toho pääreleeseen virtaa? sehä kytkee virrat tonne motronicille? 85 pinni menee ruskeena johtona moottorinohjaukseen ja 86 pinni punanen johto en tiiä mihi? mutta se ei ainakaan akun plussaan oo yhteydessä... Ja noista ku sais toisen vaa maihi ja toiseen virtaa ni sillonhan virta kulkis ohjauspoksille? Vai oonko mä ny iha hakoteillä... ei näistä sähköistä oikee ymmärrä
Ja mistäs sitä helpoiten saa mitattua tuleeko boksille virtaa? puna/sini johto taitaa olla se päävirta? sen ja minkä väliltä?Last edited by Eetu-H; 30-07-2011, 14:02.
Comment
-
Comment