Eroaako M-alusta 325:n vakio alustasta ja jos niin miten? Onko esim. iskarit erilaiset, jouset lyhyemmät ja vakaajat paksummat? iS:n alusta lienee sama kuin 325i:n Ooon katsellut uutta alustasarjaa talviautoon mutta ei huvittais ostaa vahingossa pikkutolppien sisuskaluja isoihin tolppiin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 M-alusta
Collapse
X
-
oisko kuitenkin kysymys lievemmästä m-tech varustelusta eikä M3.
Käsittääkseni jouset/iskarit on joku 25mm lyhkäsemmät, jäykemmät. tms.
Ihan heittona tähän kuitenkin enkä vanno mitään siihen suuntaan kun ei noista plajon ole ollut juttua.
Omassa autossaon iskarit ja linttasarja saksassa asennettu ja m-tech sarjan iskarit, weitec jouset. Tuntuu nuo iskarit pikkusen jäykemmiltä ja tosiaan se iskari voi olla hiukka lyhkäsempi. Ei kuitenkaan mikään roadsport luokan alusta vaan ihan ajoon tehyt vielä.Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
En kyllä jaksais henkilökohtaisesti -25mm takia jaksaa mitää alustaa alkaa edes vaihtamaan...toki ajettavuus paranee mutta toivoisi sen horokki-ilmeenkin vähä muuttuvan :wink:
suoraa vähintään se -35mm tai -40mm edestä ja takaa setti kiinni...omasta mielestä optimi olis varmaankin 60/40 setti jolloin voitais puhua lauseesta (ei liian korkea, eikä liian matala)
Comment
-
-
Re: e30 M-alusta
Originally posted by JuppeEroaako M-alusta 325:n vakio alustasta ja jos niin miten? Onko esim. iskarit erilaiset, jouset lyhyemmät ja vakaajat paksummat? iS:n alusta lienee sama kuin 325i:n Ooon katsellut uutta alustasarjaa talviautoon mutta ei huvittais ostaa vahingossa pikkutolppien sisuskaluja isoihin tolppiin...
Comment
-
-
Re: e30 M-alusta
Originally posted by SledgeHammer82320i M-alusta sisältää lyhyemmät jouset (olisko 20 mm), paremmat iskarit, takakallistuksenvakaajan, paksumman etukallistuksenvakaajan ja pohjapanssarin. Eiköhän 325:sessa _ainakin_ samat kilkkeet löydy.
Pohjapanssari ei kyllä liity millään lailla M-Technic -alustasarjaan.
Iskarit on Bilsteinin valmistamat mutta löysemmät kun Bilsteinin omat vastaavat. M-Technic iskarin erottaa Bilsteinin omasta siitä että siihen on stanssattu BMWn varaosanumero. Helppo katsoa takaiskarista irrottamattakin. M3 iskarit on Boge:n valmistamat kauniin vaaleanruskeat, samoin vain M3 (E30) saatavana olleen EDCn säädettävät iskarit. Ilman ohjausta kyseiset pumput toimivat jäykimmässä asennossaan.
Comment
-
Comment