Eli siis auto lähtee käyntiin mutta ei pysy käynnissä tyhjäkäynnillä. moottorinollessa kylmä jäähdytysneste kuplii ja seassa myös öljyä.eteenpäin auto menee nykien ja hankalasti. mitä luulette onko kansikiero vai olisiko pelkästä kansipahvista kyse?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
323i, kansiko kiero?
Collapse
X
-
Originally posted by v_whita View PostEli siis auto lähtee käyntiin mutta ei pysy käynnissä tyhjäkäynnillä. moottorinollessa kylmä jäähdytysneste kuplii ja seassa myös öljyä.eteenpäin auto menee nykien ja hankalasti. mitä luulette onko kansikiero vai olisiko pelkästä kansipahvista kyse?
hetkonen ku vispaan hieman kristallipalloa jotta nään ensin onko autosi, E21, E30 vai E36
ja seuraavaksi onko kantesi kiero, vastaus tulee 4päivän päästä.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
-
-
Originally posted by Eepo View Post
hetkonen ku vispaan hieman kristallipalloa jotta nään ensin onko autosi, E21, E30 vai E36
ja seuraavaksi onko kantesi kiero, vastaus tulee 4päivän päästä.
tuo tosiaan hieman on kristallipallosta katsomista, vikahan voi käytännössä olla kumpi vain. Kannen kieroutta on hankala sanoa mitenkään "tältä istumalta". lähinnä sitten vasta kuin se on käsissä irtaallaan. Äkkiseltään vaikuttaisi että jäähdytysjärjestelmään tulee painetta ja jos auto ei oikein toimikkaan niin kannen nosto olisi edessä.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by Vilikki View Postelä ny kimmo hermoo...
tuo tosiaan hieman on kristallipallosta katsomista, vikahan voi käytännössä olla kumpi vain. Kannen kieroutta on hankala sanoa mitenkään "tältä istumalta". lähinnä sitten vasta kuin se on käsissä irtaallaan. Äkkiseltään vaikuttaisi että jäähdytysjärjestelmään tulee painetta ja jos auto ei oikein toimikkaan niin kannen nosto olisi edessä.
joo eli tosiaan kyseessä e30 323i. no ei kai siinä sitten kun purkuhommiin.
Comment
-
-
Jos ei olisi aikaa tai hinkuja suurempaan remonttiin, niin avaa kannenpultit yksi kerrallaan (järjestykselläkään ei suurta väliä, tärkeintä on että vain yksi kerrallaan avataan ja kiristetään samantein uudelleen) ja kiristä uudelleen oikeaan momenttiin. Hyvällä tuurilla ajaa satatuhatta km ilman murheita, huonolla tuurilla menee se puoli tuntia aikaa hukkaan kun oikea remontti pitää tehdä kuitenkin. Eli, M20 jne koneissa pultit venyvät aikaa myöten ja tiiviste alkaa vuotaa. Pari konetta on tullut kuntoon pelkästään pultit kiristämällä...
Comment
-
Comment