Kävin kyselee m57n moottorin painoa, ja vastaus oli 150 kiloa painaa pelkkä moottori. kyselin konttorilta painon suhteen, ne sano että kyllä se onnistuu. ajatuksena olisi hakea kolari auto ja ottaa moottori ja vaihdelaatikkoineen johtosarjoineen ja pokseineen kaikkineen päivineen. silloin ei tartteis vaihdella pumppua sun muuta.
esson paarissa moottori toki voi painaa vaikka 10kg, vaan todellinen paino on jotain ihan muuta..
M57N kone on edeltäjäänsä muutaman kilon kevyempi (157kg) ilman apulaitteita eli kyllä tuon 150kg voi unohtaa heti kättelyssä...
Kävin kyselee m57n moottorin painoa, ja vastaus oli 150 kiloa painaa pelkkä moottori. kyselin konttorilta painon suhteen, ne sano että kyllä se onnistuu. ajatuksena olisi hakea kolari auto ja ottaa moottori ja vaihdelaatikkoineen johtosarjoineen ja pokseineen kaikkineen päivineen. silloin ei tartteis vaihdella pumppua sun muuta.
Täällä foorumilla pyöri aikoinaan BMW:n laput joissa virallisesti todistettiin moottoreiden täyttävän 15/04 päästönormit (vai mitkä ne nyt olivatkaan).
Tosin ne olivat vain vanhempiin moottoreihin ('80 / '90).
Autodatasta tjms pitäisi jotain löytyä myös, sekä yksinkertaisesti sillä että koska autoja on myyty tiettyinä vuosina uutena suomessa niin tokihan ne ovat täyttäneet sen hetkiset päästörajat.
Viisaammat voi VARMASTI asiaa valaista, mutta itselläni on käynyt sellainen asia mielessä et voisiko tuohon M57 moottoriin laittaa mekaanisen jakajapumpun kun kerran M47 moottoriakin on sillä saanut, tietysti sähköisellä versiolla. Eikö M57 ole lähinnä M47 + 2 mukia. Miten sitten jopa rivipumpun asennus.
Jos nyt kerran alkaa muuttaan mekaaniselle pumpulle niin älä nyt ihmeessä ajattelekkaan jakajaa, suoraan vaan rivipumppu. :think
Viisaammat voi VARMASTI asiaa valaista, mutta itselläni on käynyt sellainen asia mielessä et voisiko tuohon M57 moottoriin laittaa mekaanisen jakajapumpun kun kerran M47 moottoriakin on sillä saanut, tietysti sähköisellä versiolla. Eikö M57 ole lähinnä M47 + 2 mukia. Miten sitten jopa rivipumpun asennus.
eihän se ole mikään homma saada sellainen tohon moottorin kylkeen, mutta saadappa se pyörimään oikein ajallaan jne. ei mahdoton, mutta todellakin ammattimiehen hommaa
Viisaammat voi VARMASTI asiaa valaista, mutta itselläni on käynyt sellainen asia mielessä et voisiko tuohon M57 moottoriin laittaa mekaanisen jakajapumpun kun kerran M47 moottoriakin on sillä saanut, tietysti sähköisellä versiolla. Eikö M57 ole lähinnä M47 + 2 mukia. Miten sitten jopa rivipumpun asennus.
Kävin konttorilta kysyy painon suhteen. ne sano, kun jättää ilmastoinnin hilppeet pois ja akun takakonttiin, niin silloin se onnistuu. pitää olla alkuperäinen 325 jarrujen ja alustan suhteen muuten ei onnistu. totta kai kone tulisi vaihdelaatikkoineen johtosarjoineen päivineen
Leave a comment: