Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30:seen m57 moottori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

    #16
    Originally posted by julli83 View Post
    miten sait oman cabrion leimasta läpi. eikö toi v8 paina aika paljon?
    M21 - 131,5 kg
    M60 - 140,0 kg
    M57 - 165,5 kg
    M70 - 155,0 kg

    Kuten sanottua, nuo dieselit ovat ihan helvetin painavia..
    ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

      #17
      Mä se vaan väitän että jos ei ole satoja tuhansia euroja käyttää tuohon rassailuun niin ei saa toimimaan m57 moottoreita syöttöpumpulla.

      Ja lopputulosta tuskin voi enää m57 moottoriksi kutsua, luultavasti ainakin sylinterinkannen saa tehdä aivan kokonaan uuden.
      Olli.

      Comment

      • julli83
        Newbiemmer
        • Nov 2011
        • 25
        • Säkinmäki

        #18
        bmw e30 cabrio

        Kävin kyselee m57n moottorin painoa, ja vastaus oli 150 kiloa painaa pelkkä moottori. kyselin konttorilta painon suhteen, ne sano että kyllä se onnistuu. ajatuksena olisi hakea kolari auto ja ottaa moottori ja vaihdelaatikkoineen johtosarjoineen ja pokseineen kaikkineen päivineen. silloin ei tartteis vaihdella pumppua sun muuta.

        Comment

        • Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4647
          • Tuusula

          #19
          Originally posted by julli83 View Post
          Kävin kyselee m57n moottorin painoa, ja vastaus oli 150 kiloa painaa pelkkä moottori. kyselin konttorilta painon suhteen, ne sano että kyllä se onnistuu. ajatuksena olisi hakea kolari auto ja ottaa moottori ja vaihdelaatikkoineen johtosarjoineen ja pokseineen kaikkineen päivineen. silloin ei tartteis vaihdella pumppua sun muuta.

          esson paarissa moottori toki voi painaa vaikka 10kg, vaan todellinen paino on jotain ihan muuta..

          M57N kone on edeltäjäänsä muutaman kilon kevyempi (157kg) ilman apulaitteita eli kyllä tuon 150kg voi unohtaa heti kättelyssä...



          Täältä vaan ynnäilemään osien painoja yhteen.
          ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

          Comment

          • julli83
            Newbiemmer
            • Nov 2011
            • 25
            • Säkinmäki

            #20
            bmw e30 cabrio

            Taitaa olla mahdoton projekti. mutta tuota vanhaa 2.7 kutos moottoria en enää siihen pistä kilistää ja kolistaa.

            Comment

            • Pretoriaani
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2009
              • 3842
              • Hyvinkää, Finland

              #21
              Originally posted by julli83 View Post
              Taitaa olla mahdoton projekti. mutta tuota vanhaa 2.7 kutos moottoria en enää siihen pistä kilistää ja kolistaa.
              Mitä jos käyttäisit ne rahat esmes tuon 2.7:n kunnostukseen..?
              I don't lose sleep over the opinion of sheep.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎