Hei!
Tällainen on piinannut jo oikeastaan vuosia, eli auto käynnistyy aina kylmänä tosi jees, myös lämpimänä n. 5 min sammutuksen jälkeen mutta sen jälkeen joutuu aina joku 5 minuuttii starttia pyörittämään ennenku köhien lähtee. Voisiko olla joku termostaattivika, kun mulla muutenkin on lämmöt aina n. "40%"???
Kun m20 K-Jetis on se erillinen kylmäsuutin, olisko se siitä et jos se "näkee" koneen olevan kylmä edelleen, kun ei oo ne lämmöt yli puolivälin mittarin mukaan, et se suihkuttelee vaan kokoajan lisää sinne? Selittäis vähän ihan hc kulutuslukemia...?
Tällainen on piinannut jo oikeastaan vuosia, eli auto käynnistyy aina kylmänä tosi jees, myös lämpimänä n. 5 min sammutuksen jälkeen mutta sen jälkeen joutuu aina joku 5 minuuttii starttia pyörittämään ennenku köhien lähtee. Voisiko olla joku termostaattivika, kun mulla muutenkin on lämmöt aina n. "40%"???
Kun m20 K-Jetis on se erillinen kylmäsuutin, olisko se siitä et jos se "näkee" koneen olevan kylmä edelleen, kun ei oo ne lämmöt yli puolivälin mittarin mukaan, et se suihkuttelee vaan kokoajan lisää sinne? Selittäis vähän ihan hc kulutuslukemia...?
Comment