Aika ahkerana käytin hakua mutten mitään löytänyt. Eli Väljää on tuossa hammastangon oikeanpuoleisessa puslassa turhan paljon mielestäni. Tuo pusla näyttää olevan jotenkin jaettu neljään osaan pizzatyyliin. Saako tuota puslaa järkevästi ulos ja ehjää puslaa sisään? Tehostetussa hammastangossa tuo rakenne on selkeämpi kun on lukkorengas jonka poistamalla saa puslan kauniiseen, tai rumaan käteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 tehostamattoman hammastangon pusla.
Collapse
X
-
Originally posted by Bim View PostAika ahkerana käytin hakua mutten mitään löytänyt. Eli Väljää on tuossa hammastangon oikeanpuoleisessa puslassa turhan paljon mielestäni. Tuo pusla näyttää olevan jotenkin jaettu neljään osaan pizzatyyliin. Saako tuota puslaa järkevästi ulos ja ehjää puslaa sisään? Tehostetussa hammastangossa tuo rakenne on selkeämpi kun on lukkorengas jonka poistamalla saa puslan kauniiseen, tai rumaan käteen.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Originally posted by petrolhead View PostMikä osa , kuvassa mikä ? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...owse/steering/
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi näy kuvassa mikäli kyse on hammastangon ja ohjausvaihteen välissä olevasta osasta, toimii siis tuon teräsosan ohjurina/liukuholkkina. Vai mitä Bim ?
Comment
-
-
Originally posted by Bim View PostJuuri näin. Se ettei osa näy luettelossa ei tarkoita sitä ettei sitä voi vaihtaa, vaan sitä että bemari haluaa myydä osakokonaisuuden parempana bisneksenä.
Comment
-
-
Originally posted by Bim View PostKiitosta infosta! Tuo pusla varmaankin näytti neliosaiselta päädystä? Mitenkäs nyppäsit pois?
Työnsin ruuvimeisselin katkosen väliin ja kampesin väkästä ylöspäin samalla koko puslaa ulospäin kammeten. Kun saat uuden puslan tassuun, niin idea selviää varmasti.
Comment
-
-
Originally posted by Nipsu View PostNäyttää neliosaiselta päädystä. Pusla on halkaistu puoleen väliin asti ja halkaisujen kohdalla on väkäset ulkokehällä. Hammastangon rungossa taas on väkäsiä vastaavat upotukset, joilla pusla pysyy paikoillaan.
Työnsin ruuvimeisselin katkosen väliin ja kampesin väkästä ylöspäin samalla koko puslaa ulospäin kammeten. Kun saat uuden puslan tassuun, niin idea selviää varmasti.
Comment
-
-
Tilasin eilen tuon osan Autosalvasta. OVH. näytti seisovan vähän päältä 4e:ssa. Saksatilaus 1-2vko. Tänään käväsin motonetissa.. Löyty pusla hyllystä e30 nimellä hintaa 2.9e :O Toisekseen huomasin himassa että olin kääntänyt rattia niin paljon että tuo pusla oli paljastunut kokonaan. Toivottavasti hammastanko ei ole kääntynyt jotenkin yli.
Comment
-
-
Originally posted by Bim View PostTilasin eilen tuon osan Autosalvasta. OVH. näytti seisovan vähän päältä 4e:ssa. Saksatilaus 1-2vko. Tänään käväsin motonetissa.. Löyty pusla hyllystä e30 nimellä hintaa 2.9e :O Toisekseen huomasin himassa että olin kääntänyt rattia niin paljon että tuo pusla oli paljastunut kokonaan. Toivottavasti hammastanko ei ole kääntynyt jotenkin yli.
Comment
-
-
Originally posted by Bim View PostJuu hammastanko menee sen verran sisään että pusla näkyy kokonaan. On näköjään aika mahdoton asentaa sellaisenaan ilman erikoistyökalua. Kävin hakemassa toisen puslan ja hion väkäset paremmin uppoavaan muotoon.
Comment
-
-
Nyt joku postaa kuvia että mistä puslasta oikeen puhutaan2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNyt joku postaa kuvia että mistä puslasta oikeen puhutaan
Comment
-
Comment