Tahtoo aika ajoin tehdä tota, että polkimessa ei oo mitään eloa vaan on ihan velttona eikä pelaa täten muutenkaan koko kytkin :(
tekniikka on toi M20B25 vuodelta 85-86
mikä noissa yleensä jäätyy? työsylinteri tuolta polkimen päästä vai?
toki ton saa liikkeelle ku vähä tuuppaa ja survasee ykkösen raakana tupaan ja ajelee muutaman minuutin pillurallia ympyrää ni kitka sulattaa ton...
normaalisti toi on nyt ollu tallissa säilössä mut nyt ku ajoin päiväks pihalle tonne -10 asteen pakkaseen seisomaan ni illalla oli koko poljin taas veltto eikä koko kytkin pelannu :(
toi kytkinpoljin on kyl muutenkin aika helvetin jäykkä verrattuna mihinkä tahansa ajamaani autoon...tarttee jo hippasen voimaa pitää esim minuutti sitä poljinta pohjassa :wink:
mut kaikki vinkit on tosiaan tervetulleita...kuitenkin ens vuoden puolella tartten autoa aika aktiivisesti eikä todennäköisesti oo talli mahdollisuutta ni olis kiva saada rukattua toi kuntoon ennen sitä :o
tekniikka on toi M20B25 vuodelta 85-86
mikä noissa yleensä jäätyy? työsylinteri tuolta polkimen päästä vai?
toki ton saa liikkeelle ku vähä tuuppaa ja survasee ykkösen raakana tupaan ja ajelee muutaman minuutin pillurallia ympyrää ni kitka sulattaa ton...
normaalisti toi on nyt ollu tallissa säilössä mut nyt ku ajoin päiväks pihalle tonne -10 asteen pakkaseen seisomaan ni illalla oli koko poljin taas veltto eikä koko kytkin pelannu :(
toi kytkinpoljin on kyl muutenkin aika helvetin jäykkä verrattuna mihinkä tahansa ajamaani autoon...tarttee jo hippasen voimaa pitää esim minuutti sitä poljinta pohjassa :wink:
mut kaikki vinkit on tosiaan tervetulleita...kuitenkin ens vuoden puolella tartten autoa aika aktiivisesti eikä todennäköisesti oo talli mahdollisuutta ni olis kiva saada rukattua toi kuntoon ennen sitä :o
Comment