Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saksasta e30 325

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rockford
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 8028
    • Pinsiö

    #16
    Originally posted by nullzwei View Post
    Nimenomaan. Jonkun verran kieltä osaan, mutta eräälle güntherille teettelin täysin osaamatonta.... Potkin renkaita ja annoin sen solkottaa... Sitten aloin hokea letste prais, letste prais. Ja lopulta se sanoi hinnan johon aloin päätäni pidellen voihkimaan gott in himmel pannenkopf kaputt ja jo alkasi hinta laskeen
    Jep, kyllä elekielellä tekee paljon. Ei se yhteinen kieli mitään paina, kun tarpeeksi hyvin muuten artikuloi

    Tosin, omalla kohdalla, ilman Juhista ja MasaTDS:ää olisin varmaan vieläkin Saksassa. Eksyneenä, kylmissäni, myytynä parittajalle, punaiset lyhdyt seuranain. Että ihan yksin en vielä pärjäisi varmaankaan, mutta jotain safkaa ja juomaa sentään sain + muita erinäisiä kontakteja suoritettua ihan itse Hokee vaan tuota dankea kaikille ja osoittelee ruokalistoja, niin hyvin menee
    -Dodge Charger -73
    -Mercedes-Benz GLK
    -VW Transporter

    Comment

    • Taky
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2010
      • 562
      • Ola

      #17
      Originally posted by Rockford View Post
      ...., punaiset lyhdyt seuranain.
      Ja tämäkö huono skenaario..
      Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
      Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

      Comment

      • duuk
        Moderator
        • Dec 2006
        • 10506
        • Saaressa

        #18
        Touringeja saa välillä melko sopivasti ihan suomestakin. Kun aidoista 325:sta puhutaan.

        Onhan noiden hinnat karannut jotenkin aivan järjettömälle tasolle..
        Mutta onko sillä sitten väliä jos omaksi harrastepeliksi tulee että onko se koppa ollut alunpitäen esim. 320, kunhan siellä on isot tolpat ja tehostettu ohjaus. Varsinkin jos joskus suunnitelmissa on heivata se M20 pois sieltä konehuoneesta.

        Itse keskittyisin mahdollisimman hyväkorisen yksilön etsintään.

        duke's garage:
        Suzuki R50
        E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
        M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
        S38 S54 S62

        instagram: _duuk

        Comment

        • HSuomi
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2006
          • 277
          • mäntsälä

          #19
          Originally posted by duuk View Post
          Mutta onko sillä sitten väliä jos omaksi harrastepeliksi tulee...
          Olen siis etsimässä ihan käyttöautoksi 325i:tä. Kyllähän noita projektikuntoisia olis edullisestikkin, mutta kun tosiaan tarttis olla sellanen että pääsee töihin jokapäivä eikä tarttis olla rasvamontussa sulattamassa hitsauslankaa vähän väliä.

          6 vuotta sitten ostin 3000€:llä lähes virheettömän tekniikanvaihto 325:n ja ajoin sillä 5 vuotta. Alkoi olla siinävaiheessa jo vähän rähjäinen ja rikki mutta sain siitä silti 1200€

          Sen jälkeen oli e36 328 mutta totesin että kyll se e30 vaan on parempi peli.

          EDIT: niin ajattelin että jospa saksassa ei suolattaisi teitä niin pahasti että sieltä löytäisi ehjäkorisen vehkeen
          Last edited by HSuomi; 12-02-2012, 17:56.
          Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
          ~~Sälinkään Moottorikerho~~

          Comment

          • Osku
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2005
            • 3324
            • Kouvola,Pilkanmaa

            #20
            Oma E30 325i On saksasta ostettu makso siellä 600€.. 450€verot+ kilvet suomeen.. Ja ei todellakaan ollut mikään vollausstatung/ruosteeton helmi

            Ei tuoltakaan enää "halvalla" lähde M-tekkiäkään.. joskus muutamia(ainaki 5) vuosia sitten oli m-tekkien/cabrioiden hintapyynnit samaa luokkaa kun tänpäivän amisräpellystekniikanvaihtoripulipaskat nettiautossa.

            Verrokkina ostin -88 E30 318i/325i Touringin vuonna 2007 2500€:lla..
            Ja myöhemmin projektiautona olleen -89 E30 325i Touringin:in vaihdoin muutaman satkun välirahalla 316i:hin..

            Kyllä hyvästä hyvä hinta mutta joku roti sentään.. omasta mielestä koskematon 12V e30 suomessa yli 7k€ hinnalla on jo liikaa :think
            E30 24V 5D "Vakio"

            Originally posted by ///Make
            1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

            Comment

            • duuk
              Moderator
              • Dec 2006
              • 10506
              • Saaressa

              #21
              Originally posted by Osku View Post
              Kyllä hyvästä hyvä hinta mutta joku roti sentään.. omasta mielestä koskematon 12V e30 suomessa yli 7k€ hinnalla on jo liikaa :think
              Jep tosissaan...
              No me keillä oma E30 tallissa jo on kannattaa harkita myyntiä erityisen tarkoin..
              Vaikka se kohtalaisen kova myyntihinta mahdollisesti houkuttaa, mutta mitä sitten kun alkaa taas vanha suola janottamaan..

              Nimimerkillä kerran jos toisenkin E30:n hukkaamista miettinyt

              Lähin esimerkki löytyy naapuri hallista. Kaveri tuotatti saksasta viime talvena itselleen E30 325i M-TechII muistaakseni maksoi siellä 5000e.. siihen kulut ja jutut päälle..

              Hyvää autossa oli alkuperäinen techII hilppeet mm sporttijakkarat (nahat) korisarja, ilmastointi, coilialusta ja lippi vanteet, mutta kyllä se kaukana "täydellisestä" oli ja siihenkin sitten jo uponnut rahaa melkoisesti.

              että ei niitä helposti sakuistakaan halvalla saa.. Tuotakin yksilöä silloin tovi etsiskeltiin

              Ruotsissa tosissaan välillä melko edullisestikkin täysin orginellejä 325i:a niin muovi kuin peltipuskurisiakin.

              duke's garage:
              Suzuki R50
              E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
              M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
              S38 S54 S62

              instagram: _duuk

              Comment

              • HSuomi
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2006
                • 277
                • mäntsälä

                #22
                Aiheuttaako vaikeuksia jos on Saksassa laitettu M50/52 kone?
                Saako suomessa rekiseröityä?

                Jos osuu silmiin 3-5k€ hintasia käyttöautoksi sopivia vehkeitä Suomesta/ruottista/Saksasta ni tähän voi linkittää.
                Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
                ~~Sälinkään Moottorikerho~~

                Comment

                • henska
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2005
                  • 132
                  • OULU

                  #23
                  Onhan nuilla jo pyynnöt kohillaan. Vaan niin se vai on että kyllä ne vaan kalliimmaksi vielä tuleekin.

                  Omasta mielestäni varsinkin harrastepelin kohdalla lompakko määrää sen järkevän hinnan.

                  Tuskin kukaan löytää järkevää syytä maksaa 34 koppasestakaan nykypäivänä 20t€ vaikka org bt oiskin....kalliilla saa todennäköisemmin parempaa...tai sitten ei


                  Hs
                  Porsche 911 carrera


                  Ex Bmw e61 530d ind
                  Ex Alpina b10 biturbo #260
                  Ex Audi a4 2.0tfsi quattro
                  Ex Plymouth duster 412cid+833manual
                  Ex e39 bmw 528 ind
                  Ex e12 bmw 520

                  Comment

                  • jannmann
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 5856
                    • Joccis City

                    #24
                    Originally posted by HSuomi View Post
                    Olen siis etsimässä ihan käyttöautoksi 325i:tä. Kyllähän noita projektikuntoisia olis edullisestikkin, mutta kun tosiaan tarttis olla sellanen että pääsee töihin jokapäivä eikä tarttis olla rasvamontussa sulattamassa hitsauslankaa vähän väliä.

                    6 vuotta sitten ostin 3000€:llä lähes virheettömän tekniikanvaihto 325:n ja ajoin sillä 5 vuotta. Alkoi olla siinävaiheessa jo vähän rähjäinen ja rikki mutta sain siitä silti 1200€

                    Sen jälkeen oli e36 328 mutta totesin että kyll se e30 vaan on parempi peli.

                    EDIT: niin ajattelin että jospa saksassa ei suolattaisi teitä niin pahasti että sieltä löytäisi ehjäkorisen vehkeen
                    Jos etsit käyttöautoa, niin ota valikoimiin myös 325e malli. Menee pienellä ja tarjoaa mukavasti vääntöä arkikäyttöön. Löytyy myös inan edullisemmin kuin 325i mallit. Yleensä myös paremmassa kunnossa kun on nuorten mielestä ns. "pappa malli"
                    Aprilia RSV4

                    Comment

                    • HSuomi
                      Bimmer Fanatic
                      • Dec 2006
                      • 277
                      • mäntsälä

                      #25
                      Kyllä toi eta pahimmassa tapauksessa kelpais myös mutta ei niitäkään ole ehjiä myynnis.

                      Olen siirtäny katseet tonne e46 suuntaan kun huomasin että olen 5 vuotta myöhässä tän e30 asian kanssa.
                      Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
                      ~~Sälinkään Moottorikerho~~

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎