Elikkäs oliskohan jossain saatavilla huoranportaat e30 sedaniin?:think
Huoranportaat
Collapse
X
-
Originally posted by teesjo View PostElikkäs oliskohan jossain saatavilla huoranportaat e30 sedaniin?:think
-
-
Aika kiven allahan nuo ovat. Osta petrolheadilta koko auto niin tulee ritilä mukanahttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=235392
Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTuhosin huoratikkaita ison kuorma-auto kuormallisen pari vuotta sitten. Siinä olisi ollut vaikka mihin autoon, uusia paketeissaan. Tainnut kysyntä olla huonoa.
Ainaki volvoihin nuo tuntuu olevan joksenkin kysyttyjä..BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTuhosin huoratikkaita ison kuorma-auto kuormallisen pari vuotta sitten. Siinä olisi ollut vaikka mihin autoon, uusia paketeissaan. Tainnut kysyntä olla huonoa.nööyy!! e21:seen ostin aikoinaan foorumilaiselta, mut ei ole kiinnikkeitä.. ja pikkuveljen mk2 jettaan kohta puolvuotta yritetty ettii noita..
Soon poijjaat 80's tunning!!Vanha viidakon laki "jos etuveto olis parempi ku takaveto ni vormulatki vetäis eestä.. ne on nääs haitekkiä"
E30 325iXA Touring
Lizzy - '82
Jättiprojekti
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostVie aika paljon varastotilaa turhaa jos ei kauppa käy. Otin talteen dx corollan ja rellu vitosen tikkaat. Annoin ne kavereille syntymäpäivälahjaksi.
Itse maksoin Cortinan tikkaista 70e kerran kun oli tarjolla. Missään muualla en ole noita nähnyt kun mulla itsellä. On se vähän niin että joidenkin automallien tikkaat saa antaa vaikka ilman ja silti ei kelpaa. Joillekkin taas voi löytyä se yksi ostaja ketä haluaa maksaa. Vähän vaikeeta saattaapi noiden kauppaaminen olla niillä hinnoilla mitä niitä välillä näkyy.
Kuvassa nuo paikallaan ilman takalasia
Last edited by smpovers; 10-03-2012, 23:33.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostSaksalaisessa kasarituningissa nuo tikkaat ovat käsittämättömän hintaisia. Kakssataa euroa ei ole kuin maistaa täydellisestä tikapuusta.
Valkoisella korostetut rengasmerkinnät, puukuulat penkeistä ja NMT-antenni puuttuu vielä. :P
Originally posted by smpovers View PostNoh niin se vähän on kyl on. Eipä noita monet huoli. Jos olisin itse tiennyt niin olisin tullut noutaan vaikka koko kuorman..
Itse maksoin Cortinan tikkaista 70e kerran kun oli tarjolla. Missään muualla en ole noita nähnyt kun mulla itsellä. On se vähän niin että joidenkin automallien tikkaat saa antaa vaikka ilman ja silti ei kelpaa. Joillekkin taas voi löytyä se yksi ostaja ketä haluaa maksaa. Vähän vaikeeta saattaapi noiden kauppaaminen olla niillä hinnoilla mitä niitä välillä näkyy.
Kuvassa nuo paikallaan ilman takalasia
ja offtopikkia.. Onko toi sama voorti joka oli joitain vuosia sitten sulla, valkoisena? Muistelen että hitsasit Rajamäellä jotain sellasta wanhaa Fordsonia?
Last edited by petrolhead; 11-03-2012, 08:59.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kyl tuo eri auto on.. Tota autoa on tullut rakennettua jo aivan liian pitkään. Välillä on menty vähä perse edellä puuhun... Jos nyt kesäks jo sais edes ajokuntoiseksi.
Tää oli se mitä rajamäellä hitsasin. Oli hetken aikaa käyttöautona ja nyt vissiin jo seuraavakin omistaja myynyt eteenpäin. Kori tossa oli melko kovia kokenut... Nettiautoa selaillessa tuli kerran vastaan..BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Comment
-
-
Heh, muistan kun olin 16-19v, niin kaikilla piti olla takalasinritilä - minä mukaan lukien. Eipä rinksalla näkynyt sellaista -70-80-taitteen Carinaa, Corollaa, Celicaa, C-Kadettia, Asconaa jne., jossa tuota ei olisi ollut. Sitten tuli aika, kun noita sai ilman ja nyt ilmeisesti taas maksavat. En tosin kyllä mihinkään tuollaista hirvitystä laittaisi enään tänäpäivänä
Pari C-Kadetin ritilää tuli myytyä parilla kympillä ja jotain DX:n myös. A-Mantaan taitaa ainoastaan vielä varaston uumenista löytyä tuollainen ritilä :think-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment