Originally posted by Jacek
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 318i 88 ---> 318is
Collapse
X
-
Originally posted by mikkoOriginally posted by JacekOriginally posted by mikkokoneen ja abs jarrut.
Comment
-
-
Voisit olla kertomatta satuja jos et ole tehnyt muutosta.
Katsastuksessa kysytään paljon muutakin kun moottorin ikää eikä ABS tule laatikossa kuten Weetabixit. Osia joutuu vaihtamaan vaikka kuinka paljon.
Jos et tiedä niin älä vastaa. Siitä on vaan haittaa kun joku yrittää saada selville mitä pitää tehdä ja muut yrittävät neuvoa.
Comment
-
-
katsastus setä kysyi mitä olen vaihtanut ja minä vastasin. mutta suurimman haloon se nosti kun ei tiennyt koneen vuosimallia.
autossani on 325i abs jarrut ja niistä ei mitään huomauttamista ainakaan konttorilla :P
tarkkaa prosenttia en muista enkä jaksa autolle lähteä köpöttelemään jotain 20% luokkaa kuitenki
Comment
-
-
Originally posted by m-powerse varmaan ymmärsi et jarrut ok ja tolla tekniikalla ei satuta itseään kun ei sillä pääse mihinkään
eka kommentti oli siltä "jaa! oot koneen vaihtanu (tutkii täyttämiäni papereita) siis sulla oli 1.8litrane ja sä oot vaihtanu tähän 1.8 litrasen... SIIS MIKÄ JUTTU TÄÄ ON!?" sitte piti selvitellä että venttiileitä on tuplaten ja tehoa 15kw lisää :wink:
Comment
-
-
Originally posted by m-powerse varmaan ymmärsi et jarrut ok ja tolla tekniikalla ei satuta itseään kun ei sillä pääse mihinkään
hieman on ehkä keulapainoinen e30 kutos koneella, mutta jos ei ole haettukaan ajettavuutta ni sitte. m3 moottori olis oikein kiva.Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
-
Originally posted by bmwm5e28Originally posted by m-powerse varmaan ymmärsi et jarrut ok ja tolla tekniikalla ei satuta itseään kun ei sillä pääse mihinkään
hieman on ehkä keulapainoinen e30 kutos koneella, mutta jos ei ole haettukaan ajettavuutta ni sitte. m3 moottori olis oikein kiva.Benareilua vuodesta 1998..
Comment
-
-
318iS ja 325i välillä huomaa pienen eron mutta ei 325i koskaan tunnu häiritsevän keulapainoiselta. M30 ja S38 moottoreilla tilanne muuttuu jo selvästi mutta ei häiritseväksi. Vasta jos M30 on Alpinan käyttämässä asennossa todella edessä muuttuu ajettavuus selkeästi keulapainoiseksi.
Sitäkin voi kompensoida hyvällä alustalla.
Comment
-
-
Originally posted by Jacek318iS ja 325i välillä huomaa pienen eron mutta ei 325i koskaan tunnu häiritsevän keulapainoiselta. M30 ja S38 moottoreilla tilanne muuttuu jo selvästi mutta ei häiritseväksi. Vasta jos M30 on Alpinan käyttämässä asennossa todella edessä muuttuu ajettavuus selkeästi keulapainoiseksi.
Sitäkin voi kompensoida hyvällä alustalla.Benareilua vuodesta 1998..
Comment
-
-
eipä ole käytännön kokemuksia tosta keulapainoisuudesta,
eikä myöskään punnitus kokemuksia.
meinasin vaan et kait se kutonen ny jonkin verran enemmän painaa ja tietty miten se on pannuhuoneeseen sijoitettu. :?Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
Comment