Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 318i 88 ---> 318is

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikko
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 1747
    • kotona

    #16
    Originally posted by Jacek
    Originally posted by mikko
    koneen ja abs jarrut.
    Mitä kaikkea teit että sait ABS -jarrut toimimaan ?
    vaihdoin/asensin palikkaa ja kytkin sähköjä? da?

    Comment

    • Jacek
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 552
      • Helsinki

      #17
      Originally posted by mikko
      Originally posted by Jacek
      Originally posted by mikko
      koneen ja abs jarrut.
      Mitä kaikkea teit että sait ABS -jarrut toimimaan ?
      vaihdoin/asensin palikkaa ja kytkin sähköjä? da?
      Mietityttää vaan miten sait ne toimimaan rumpujarruilla, ilman hammaskehää olevilla etunavoilla, ilman anturinpaikkaa olevilla tolpilla ja auton johtosarjalla jossa ei ole valmiutta ABS varten, da ?
      (M3 + M3) - M5 = M1 ?

      Osia myytävänä

      http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

      Comment

      • mikko
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1747
        • kotona

        #18
        :lol: tätä nyt voitas jatkaa vaikka kuinka pitkälle mutta olen kertonut lyhyesti mitä olen vaihtanut

        Comment

        • Jacek
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2004
          • 552
          • Helsinki

          #19
          Voisit olla kertomatta satuja jos et ole tehnyt muutosta.

          Katsastuksessa kysytään paljon muutakin kun moottorin ikää eikä ABS tule laatikossa kuten Weetabixit. Osia joutuu vaihtamaan vaikka kuinka paljon.

          Jos et tiedä niin älä vastaa. Siitä on vaan haittaa kun joku yrittää saada selville mitä pitää tehdä ja muut yrittävät neuvoa.
          (M3 + M3) - M5 = M1 ?

          Osia myytävänä

          http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

          Comment

          • mikko
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2002
            • 1747
            • kotona

            #20
            katsastus setä kysyi mitä olen vaihtanut ja minä vastasin. mutta suurimman haloon se nosti kun ei tiennyt koneen vuosimallia.

            autossani on 325i abs jarrut ja niistä ei mitään huomauttamista ainakaan konttorilla :P

            tarkkaa prosenttia en muista enkä jaksa autolle lähteä köpöttelemään jotain 20% luokkaa kuitenki

            Comment

            • m-power
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2003
              • 731
              • TAMPERE

              #21
              se varmaan ymmärsi et jarrut ok ja tolla tekniikalla ei satuta itseään kun ei sillä pääse mihinkään
              sitä saa mitä tilaa

              http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

              R.I.P. 327i
              R.I.P. 535i
              audi a6 2.7 t

              Comment

              • mikko
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2002
                • 1747
                • kotona

                #22
                Originally posted by m-power
                se varmaan ymmärsi et jarrut ok ja tolla tekniikalla ei satuta itseään kun ei sillä pääse mihinkään
                :lol: kutakuinki...

                eka kommentti oli siltä "jaa! oot koneen vaihtanu (tutkii täyttämiäni papereita) siis sulla oli 1.8litrane ja sä oot vaihtanu tähän 1.8 litrasen... SIIS MIKÄ JUTTU TÄÄ ON!?" sitte piti selvitellä että venttiileitä on tuplaten ja tehoa 15kw lisää :wink:

                Comment

                • m-power
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2003
                  • 731
                  • TAMPERE

                  #23
                  joo olisit päässyt sillä et pidät turpas kii.... mut jos ajat vaikka hirven kanssa yhteen ja vakuutussedät tutkii autoa ja sanoo et mikä kone tää on....mun mielestä tän takia kannattaa kertoa mitä on muuttanut ....ettei ryssi korvauksissa kun rysähtää
                  sitä saa mitä tilaa

                  http://www.btcf.fi/showcar.php?id=420

                  R.I.P. 327i
                  R.I.P. 535i
                  audi a6 2.7 t

                  Comment

                  • bmwm5e28
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2003
                    • 474
                    • suomusjärvi

                    #24
                    Originally posted by m-power
                    se varmaan ymmärsi et jarrut ok ja tolla tekniikalla ei satuta itseään kun ei sillä pääse mihinkään

                    hieman on ehkä keulapainoinen e30 kutos koneella, mutta jos ei ole haettukaan ajettavuutta ni sitte. m3 moottori olis oikein kiva.
                    Gentlemen prefer Blondes

                    Dodge Challenger R/T 1970


                    ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
                    315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

                    Comment

                    • suomas
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2003
                      • 597
                      • Hämeenkyrö

                      #25
                      Originally posted by bmwm5e28
                      Originally posted by m-power
                      se varmaan ymmärsi et jarrut ok ja tolla tekniikalla ei satuta itseään kun ei sillä pääse mihinkään

                      hieman on ehkä keulapainoinen e30 kutos koneella, mutta jos ei ole haettukaan ajettavuutta ni sitte. m3 moottori olis oikein kiva.
                      Kiinnostaisi kuulla kokemuksia kuinka keulapainoisia ne kutoset on e-30 korissa et kuinka se niinku tulee esille ja mihinkä ajettavuus perustuu Bmwm5e28 voisi valaista tietämätöntä, esim katuajossa ero on vissiin aika suuri :juo Johan August Sandels. :juo
                      Benareilua vuodesta 1998..

                      Comment

                      • Jacek
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2004
                        • 552
                        • Helsinki

                        #26
                        318iS ja 325i välillä huomaa pienen eron mutta ei 325i koskaan tunnu häiritsevän keulapainoiselta. M30 ja S38 moottoreilla tilanne muuttuu jo selvästi mutta ei häiritseväksi. Vasta jos M30 on Alpinan käyttämässä asennossa todella edessä muuttuu ajettavuus selkeästi keulapainoiseksi.

                        Sitäkin voi kompensoida hyvällä alustalla.
                        (M3 + M3) - M5 = M1 ?

                        Osia myytävänä

                        http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

                        Comment

                        • suomas
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2003
                          • 597
                          • Hämeenkyrö

                          #27
                          Originally posted by Jacek
                          318iS ja 325i välillä huomaa pienen eron mutta ei 325i koskaan tunnu häiritsevän keulapainoiselta. M30 ja S38 moottoreilla tilanne muuttuu jo selvästi mutta ei häiritseväksi. Vasta jos M30 on Alpinan käyttämässä asennossa todella edessä muuttuu ajettavuus selkeästi keulapainoiseksi.

                          Sitäkin voi kompensoida hyvällä alustalla.
                          Aivan oikein tulihan sitä järjen sanaa :roll:
                          Benareilua vuodesta 1998..

                          Comment

                          • bmwm5e28
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2003
                            • 474
                            • suomusjärvi

                            #28
                            eipä ole käytännön kokemuksia tosta keulapainoisuudesta,
                            eikä myöskään punnitus kokemuksia.

                            meinasin vaan et kait se kutonen ny jonkin verran enemmän painaa ja tietty miten se on pannuhuoneeseen sijoitettu. :?
                            Gentlemen prefer Blondes

                            Dodge Challenger R/T 1970


                            ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
                            315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎