Moi!
Kurvasin tällä viikolla oman bemarin autoliikkeeseen sytytyksen säätöön (vikalistalla oli myös lämpömittaria, ja yleistä koneen tarkistelua). Ukko sanoi hinnaksi 50e tunti, ja homman piti kestää noin 30min. Päivä siinä kuulemma menisi ja tekisivät sitä siinä muiden hommien ohella. Kuulosti minulle hyvältä, intissä kun olen.
Nyt 120e laskun saaneena ei paljoa naurata :/ :/ :/ . Lämpömittari toimii, mutta sytytystä ei ole VIELÄKÄÄN säädetty. Olivat kyllä tutkineet ja todenneet että on ihan päin vittua. Veikkasivat myös että jakopään hihna on vääränlainen ja sen takia kone ei oikein käy.
Virranjakajaa (tai sen kantta?) oli kuulemma koitettu irroittaa, mutta EIVÄT OLLEET SAANEET IRTI. Voiko olla ruostunut kiinni? CRC:tä oli kyllä käytetty.
Voiko virranjakaja olla jotenkin sellainen, että sytytystä ei pysty säätäämään. Eräs kaveri näin sanoi, mutta siinä ei mielestäni olisi juurikaan järkeä. Onko kellään kokemusta/ideoita, miten sen sytytyksen nyt saisi säädettyä tai edes sen jakajan sellaseen kuntoon että voisivat sitten korjaamolla säätää.
Naurattaa kun ei olis kauheesti varaa maksaa 120e lämpömittarin releen vaihdosta ja siitä, että todetaan sytytyksen olevan päin vittua.
Elämä on!
Hyviä joulun odotteluja kaikille, toivotaan että pian tulee lunta maahan niin saadaan saksalaisilla autoilla ajamiseen oikeat olosuhteet..
Kurvasin tällä viikolla oman bemarin autoliikkeeseen sytytyksen säätöön (vikalistalla oli myös lämpömittaria, ja yleistä koneen tarkistelua). Ukko sanoi hinnaksi 50e tunti, ja homman piti kestää noin 30min. Päivä siinä kuulemma menisi ja tekisivät sitä siinä muiden hommien ohella. Kuulosti minulle hyvältä, intissä kun olen.
Nyt 120e laskun saaneena ei paljoa naurata :/ :/ :/ . Lämpömittari toimii, mutta sytytystä ei ole VIELÄKÄÄN säädetty. Olivat kyllä tutkineet ja todenneet että on ihan päin vittua. Veikkasivat myös että jakopään hihna on vääränlainen ja sen takia kone ei oikein käy.
Virranjakajaa (tai sen kantta?) oli kuulemma koitettu irroittaa, mutta EIVÄT OLLEET SAANEET IRTI. Voiko olla ruostunut kiinni? CRC:tä oli kyllä käytetty.
Voiko virranjakaja olla jotenkin sellainen, että sytytystä ei pysty säätäämään. Eräs kaveri näin sanoi, mutta siinä ei mielestäni olisi juurikaan järkeä. Onko kellään kokemusta/ideoita, miten sen sytytyksen nyt saisi säädettyä tai edes sen jakajan sellaseen kuntoon että voisivat sitten korjaamolla säätää.
Naurattaa kun ei olis kauheesti varaa maksaa 120e lämpömittarin releen vaihdosta ja siitä, että todetaan sytytyksen olevan päin vittua.
Elämä on!
Hyviä joulun odotteluja kaikille, toivotaan että pian tulee lunta maahan niin saadaan saksalaisilla autoilla ajamiseen oikeat olosuhteet..
Comment