eli ongelmana on moottorin ja korin välinen liitos, jos jollain on tietoa niin apu on tarpeen. Kori on alunperin 316i m40b16 jossa on 320i m20b20 moottori, kaikki olisi muuten valmiina muutoskatsastukseen mut minun pieni matikkapää ei piisaa sähköihin:think netistä oon kalastellu muutamisen kaavion ja tietysti alfameerin korjausopas jos jollakin on kokemusta ja tietää/muistaa mitä on kaikkien värien takana etenkin liitoksen korin puolelta ei mitään tietoa, ku ilmeisesti kaikki ei mene väri väriin, moottorin sähköihin on hyvä sähkökaavio mut korin sähköistä ei kummoista. startti pyörii, kipinä tulee mutta bpumpulle ei ainakaa tule virtaa koska on muutama piuha yhdistämättä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 316-320 sähköjen yhdistys ongelma
Collapse
X
-
Originally posted by ztoni View Posteli ongelmana on moottorin ja korin välinen liitos, jos jollain on tietoa niin apu on tarpeen. Kori on alunperin 316i m40b16 jossa on 320i m20b20 moottori, kaikki olisi muuten valmiina muutoskatsastukseen mut minun pieni matikkapää ei piisaa sähköihin:think netistä oon kalastellu muutamisen kaavion ja tietysti alfameerin korjausopas jos jollakin on kokemusta ja tietää/muistaa mitä on kaikkien värien takana etenkin liitoksen korin puolelta ei mitään tietoa, ku ilmeisesti kaikki ei mene väri väriin, moottorin sähköihin on hyvä sähkökaavio mut korin sähköistä ei kummoista. startti pyörii, kipinä tulee mutta bpumpulle ei ainakaa tule virtaa koska on muutama piuha yhdistämättä.Olli.
-
-
Originally posted by Rocla View PostMikä ruisku m20 moottorissa?Last edited by ztoni; 08-03-2013, 22:09.
Comment
-
-
Originally posted by ztoni View PostSeki on vähä epäselvä mut kaikki sähköt on siirretty moottorin kans pakettina siihen korin väliseen liitokseen asti, olisko se ljetronic vai onko niis mikä ero. Se moottori on vm86 ja se pistoke on samallainen mut pinnit eri järjestyksesOlli.
Comment
-
-
Mutta kuinka kun siinä isos liittomes on muutama johto yhdistämättä
Ja bpumpulle ei ainakaa tuu virtaa, ja mittaristosta ei tiedä vielä mitä siellä toimii. Jos joku tietää hyvän kaavion minkä avulla voi yhdistellä niin apuja tarvitaa
edit. auto e30 320i vm.86 mistä moottori on otettu niin siinä oli se "chek panel" eli selittääkö se ne parit ylimääräiset johdot, eli periaatteessa sen pitäisi käydä ku pistää sen vihreelle hyppyjohdon ku kipinä tuloo ja kone pyörii, mut mikä sen hyppyjohdon pointti on jotta kulkooko sitä kautta pumpulle virtaLast edited by ztoni; 09-03-2013, 15:43.
Comment
-
-
apua tarvitaan jos joku tietää asiasta! auttakaa avutonta amisjantteria, searchia on käytetty mutta ei löydy ku kasa paskaa. moottorin puolelle kyllä löytyy kaavioita yllin kyllin mut sen 20pinnisen 316i liittimeen sulakerasian puolelta ei löydy mistään tai en ainakaan ole löytäny. vai onko ne värit/toiminnot samat olkoon 316i, 318i, 320i, 325i niinku sulakerasian puoleta. käpy palaa pian ja bemari kans
Comment
-
-
Originally posted by ztoni View Posteli ongelmana on moottorin ja korin välinen liitos, jos jollain on tietoa niin apu on tarpeen. Kori on alunperin 316i m40b16 jossa on 320i m20b20 moottori, kaikki olisi muuten valmiina muutoskatsastukseen mut minun pieni matikkapää ei piisaa sähköihin:think netistä oon kalastellu muutamisen kaavion ja tietysti alfameerin korjausopas jos jollakin on kokemusta ja tietää/muistaa mitä on kaikkien värien takana etenkin liitoksen korin puolelta ei mitään tietoa, ku ilmeisesti kaikki ei mene väri väriin, moottorin sähköihin on hyvä sähkökaavio mut korin sähköistä ei kummoista. startti pyörii, kipinä tulee mutta bpumpulle ei ainakaa tule virtaa koska on muutama piuha yhdistämättä.
Karvojen väriä ei tarvii muistaa eikä tietää. Löytyy: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=1058572015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostAlfamerin korjausoppaan voit polttaa.
Karvojen väriä ei tarvii muistaa eikä tietää. Löytyy: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=105857Last edited by ztoni; 10-03-2013, 14:24.
Comment
-
-
Originally posted by ztoni View Posttätäkin on katsottu, mutta onko ne johtoje värit/toimininnot samat korin puolella oli koppa mikä tahansa, moottorin puolelta epäselvät johdot sin/valk, valk/musta ja korin puolelta epäselvät pun/kelt, must/vihr, valk/kelt, musta, rusk/valk noille ku löytääs tarkootuksen niin olis kiva. ja tuo kytkentä kaaviohan on 320i eikö2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by ztoni View Posttätäkin on katsottu, mutta onko ne johtoje värit/toimininnot samat korin puolella oli koppa mikä tahansa, moottorin puolelta epäselvät johdot sin/valk, valk/musta ja korin puolelta epäselvät pun/kelt, must/vihr, valk/kelt, musta, rusk/valk noille ku löytääs tarkootuksen niin olis kiva. ja tuo kytkentä kaaviohan on 320i eikö
Comment
-
-
Käsittääkseni ne johtojen paikat tossa liiittimessä on ainaki kaikissa facelfit-koreissa samat. Itsellä kun on alunperin 316i ja myöhemmin laitettu tekniikka 325i bolt-on. En ole itse tehnyt joten en voi 100% sanoo ettei olisi myös korin johtosarjaa vaihdettu mutta tuskin. Sehän nois vissiin on erona että kaasarimallin korin johtosarjassa ei mee bensapumpulle virtaa. Johtojen värit vaihtelee vuosimalleittain mutta johtojen paikat pitäs olla samat....
Comment
-
Comment