Minulla on semmonen ongelma että kun ahdin lataa 0,6bar, ja kun kierokkset nousee niin se rupee rätisemäään ja 3 ja 4 vaihdella ei kulje kun 140.. sinne on asenettu 2lisäsuuttimia, ja hanskilokerossa on joku ProBoost systeemi jonka voi säätä ne suuttimet(ja varmaan jotain muuta kans) Jos joku tietää niin auttakaa!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 320 turbo ongelmia!Apua!
Collapse
X
-
millähän kokoonpanolla mahtaa olla mottisi ?
Suuttimien koko ? tiedän jo että joku seuraavista sanoo että heitä pois se lisä suutin härdelli...
yhen äkinkö alkoi tehdä tuota ? kuulostaa ettei saa ainetta tarpeeksi.E61 530D Touring
E36 325 cabriolet
ex:e39 530d touring, e30 320tic e36 325td touring, e36 316, e36 325, e34 520, e34 525 touring, e34 535i, E38 740 6-v, E39 530D touring, e34 520 -94, e30 320TIC, e30 316, e30 325 touring, e30 327, e34///M5, e30 320 touring, e39 523, e34 525, e30 318, 2x Chevy van. +++
-
-
En ole sen ite rakentanu mut edelisen omistajan mukaan,
-garrett to4
-välijäähdytin
-tehty pakosarja
-eriilinen hukkaportti
-dumppi
-fin boost 2-lisäsuuttimella
-3"down pipe+2.5"putkisto
-fmi seos mittari+lamda
-koneessa paremmat laakerit,jakopää+kiristin ja vesipumppu
-paksumpi kannen tiiviste
Luulen et se turbo on ehkä turhan iso, vaikutta et ei saa bensaa.
Pitääkö säätä jotain muuta jos ottaa ne suuttimen härvelit pois?
Comment
-
-
kuulostaa ikävästi myös meikäläisen entiseltä rassilta, eikai vain ole tämä : http://www.nettiauto.com/bmw/320/5482573 ??
Tuo ei itselläkään toiminut juuri mitenkään ja lisä suuttimet kusi ja kaikki oli tehty päin honkia.. möin lihoina eräälle toiselle henkilölle, joka nyt tuon koneenkin rakentanut..E61 530D Touring
E36 325 cabriolet
ex:e39 530d touring, e30 320tic e36 325td touring, e36 316, e36 325, e34 520, e34 525 touring, e34 535i, E38 740 6-v, E39 530D touring, e34 520 -94, e30 320TIC, e30 316, e30 325 touring, e30 327, e34///M5, e30 320 touring, e39 523, e34 525, e30 318, 2x Chevy van. +++
Comment
-
-
Originally posted by Tumen89 View PostMinulla on semmonen ongelma että kun ahdin lataa 0,6bar, ja kun kierokkset nousee niin se rupee rätisemäään ja 3 ja 4 vaihdella ei kulje kun 140.. sinne on asenettu 2lisäsuuttimia, ja hanskilokerossa on joku ProBoost systeemi jonka voi säätä ne suuttimet(ja varmaan jotain muuta kans) Jos joku tietää niin auttakaa!!
Ja ainut keino saada se pelaamaan kunnolla on vaihtaa koko moottorinohjaus...sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
itsekkin sitä mieltä että magaruutan paikka ois.Uusi omistaja sanoi laittavansa, mutta puheeksi jäänyt.
Mitäs se seos mittari sanoo ? kannattaisi varmaan vaihtaa laajakaista lambadaan tuo fmi:in tilalle.. tuntui itsellänikin se olevan mitä sattuu, samoin se suuttimien ohjain laite tuntui nollaantuvan aina, vaikka yritti tallentaa tiedot.. Tai sitten ei vain osattu käyttääE61 530D Touring
E36 325 cabriolet
ex:e39 530d touring, e30 320tic e36 325td touring, e36 316, e36 325, e34 520, e34 525 touring, e34 535i, E38 740 6-v, E39 530D touring, e34 520 -94, e30 320TIC, e30 316, e30 325 touring, e30 327, e34///M5, e30 320 touring, e39 523, e34 525, e30 318, 2x Chevy van. +++
Comment
-
-
Oukej. Mul on yks 320 ja 325 mottoriohjausboxi kotona, jonka on jääny talliin makamaan.
Voisko niitä kenties käyttää? Tai pitäiskö olla joku muu?
Kyllä se fmi:seosmittari näyttää vihreetä ku ajaa.
Ja siit suuttimen säätö härvelistä niin se nolla ittensä koko ajan. Ajattelin kun sen osti että olis lähinä korin maalaus ja jotain pientä säätöa, muttmutt:think
Comment
-
-
Heivaa ihan ensimmäisenä tuo FMI+kapeakaistalambda helvettiin, ja osta kunnon laajakaistalambda. PLX:n SM-AFR+DM6 suosittelen erittäin lämpimästi. Ja nyt oot kiihdyttelemättä siihen asti, kunnes saat oikeasti säädettävän moottorinohjauksen, jolla saa säädettyä myös sytytyksen. Muuten tulee romua 100% varmasti.
Turbon suuruutta on turha pelätä, toi on ihan sopiva moiseen moottoriin, kun vaan säätöihin saa. Voit varautua siihen, että vaihtoon menee myös suuttimet. Rahaa toki menee, mutta toimivaa turboautoa ei noilla paikallaan olevilla pilipalivirityksillä saa tehtyä mitenkään.
Jos MegaSquirtin päädyt laittamaan, voin suositella tätä(mikäli autossa orkkiksena jakaja nokan päässä ja Motronic moottorinohjauksena): http://www.k-data.org/kdfi-pnp-bmw-m20.htmlReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostSytytystulpat on entiset ->vaihtoon. Se lisärikastus varmaan toimii koska rikastaa liikaa. Siksi meni tulpat.
Ja ainut keino saada se pelaamaan kunnolla on vaihtaa koko moottorinohjaus...Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
Comment