No niin, kokeilin tuota searchia käyttää mutta en saanu sitä löytämään sopivaa aihetta, (voi olla ja varmaan onki käyttäjässä vika).
mutta mitä tommoseen m20b23 mottiin kannattaa alkaa vaihtamaan turbotukseen. kestääkö laakerit kovinki paljon tehoa,?
kiertokanget ainaki joutuu vaihtamaan, minkälaista suosittelisitte.?
kone on stroukattu 2.6 mutta ajattelin hommata osat että sais litratilavuuden 2.3 takasin. auto on ollu alunperin 316 vai olikohan 318 ja muutosrosentteja ottessa jo yli 30. onko nuissa rosenteissa joku raja olemassa konttorilla. sen tiän ainaki että vak. maksut luultavasti nousee jos vaihetut osat nousee yli 50% että kannattaako ruveta ees laittaan mutkaa putkeen?. ja miten sais puristuksia pienennettyä helpolla. ja kestääkö normi männät minkä verran ahtamista? tavotteena olis alustavasti semmonen 300hp ehkä enemmän, ehkä vähän vähemmänki riittää.
mutta mitä tommoseen m20b23 mottiin kannattaa alkaa vaihtamaan turbotukseen. kestääkö laakerit kovinki paljon tehoa,?
kiertokanget ainaki joutuu vaihtamaan, minkälaista suosittelisitte.?
kone on stroukattu 2.6 mutta ajattelin hommata osat että sais litratilavuuden 2.3 takasin. auto on ollu alunperin 316 vai olikohan 318 ja muutosrosentteja ottessa jo yli 30. onko nuissa rosenteissa joku raja olemassa konttorilla. sen tiän ainaki että vak. maksut luultavasti nousee jos vaihetut osat nousee yli 50% että kannattaako ruveta ees laittaan mutkaa putkeen?. ja miten sais puristuksia pienennettyä helpolla. ja kestääkö normi männät minkä verran ahtamista? tavotteena olis alustavasti semmonen 300hp ehkä enemmän, ehkä vähän vähemmänki riittää.
Comment