Announcement

Collapse
No announcement yet.

bensansyötön sähköongelmat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _E30M50B25_
    Newbiemmer
    • Oct 2012
    • 28
    • Helsinki

    #31
    Totta. Eli 89-mallin e30 318is johon on vaihdettu m50B25 moottori.

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16465
      • Asikkala

      #32
      Originally posted by _E30M50B25_ View Post
      Totta. Eli 89-mallin e30 318is johon on vaihdettu m50B25 moottori.
      Ok, ja olisihan se sittenkin pitänyt osata päätellä, topikkihan on e21 ja e30...

      Comment

      • _E30M50B25_
        Newbiemmer
        • Oct 2012
        • 28
        • Helsinki

        #33
        Jaahas.. Enää ei lähde käyntiin vaikka ohittaa bensapumpun releen hyppylangalla. Pitää vissiin tarkistaa kipinä ja sen kammen asentoanturin ohmit. mitenkäs tuon jälkimmäisen mittaus tulisi suorittaa?

        Comment

        • _E30M50B25_
          Newbiemmer
          • Oct 2012
          • 28
          • Helsinki

          #34
          Originally posted by _E30M50B25_ View Post
          Jaahas.. Enää ei lähde käyntiin vaikka ohittaa bensapumpun releen hyppylangalla. Pitää vissiin tarkistaa kipinä ja sen kammen asentoanturin ohmit. mitenkäs tuon jälkimmäisen mittaus tulisi suorittaa?
          524 näytti eli ei vikaa siellä. osaako joku kertoa mihin motronicin pinniin se signaali tulee startatessa ja minkälaisia lukemia siitä pitäisi saada?

          Comment

          • Juzbe
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2004
            • 1066
            • Pori

            #35
            onhan johtosarjan maadoitukset kunnossa? Ja myöskin kori-moottori johtosarjan johdot oikein? Ja onko tää laite käynyt edes koskaan tällä koneella.

            Comment

            • _E30M50B25_
              Newbiemmer
              • Oct 2012
              • 28
              • Helsinki

              #36
              On oikea rele, ei vaan 85 napa maadoittunut. Sain kuitenkin tänään auton käyntiin ja jäi aika epätietoinen olo siitä missä vika oli. otin akun (-)navan irti ja kävin kaikki konehuoneesta löytämäni maadoitukset läpi. Testasin huvikseni startata ennen kipinän saannin tutkimista, ja yllättäen auto starttasi. Toimii aivan normaalisti ja käynnistyksiä on tullut jo useampi. Mietityttää vaan nyt se, että oliko joku maadoitus huonosti, vai motronicci jumissa. Olisi pitänyt testata akun irroittamisen jälkeen, niin voisi olla varma. Toivottavasti ongelma ei palaa viikon kuluttua..

              Comment

              • _E30M50B25_
                Newbiemmer
                • Oct 2012
                • 28
                • Helsinki

                #37
                No nyt rupee hermo menemään. Eli auto teki taas tänään saman. Akun napa irti ja takas, niin johan käynnisty. eli jostain tunkee nyt vikakoodia joka estää käynnistyksen. Ja siis bensapumppu ei pyöri. sytkää en ole tarkistanut. Onko kenelläkään tietoa mitkä vikakoodit aiheuttaa tätä? Mistähän 90-luvun taitteen vehkeeseen saa vikakoodilukijan? ajatuksia?

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎