Announcement

Collapse
No announcement yet.

voi poistaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikke700
    Bimmer Rookie
    • Dec 2011
    • 90
    • finland

    #16
    elikkä nyt tuli vähä mietittyy tuota käynnnistys ongelmaa tuon ruisku anturin vaihdon jälkee ja huomattiin että auto kävin liian rikkaalla ja välillä vajailla pytyillä mutta lähtee itsestään hetken päästä käymää kaikilla.

    alotan nyt tulppien tarkastuksella vian etsimistä.

    Comment

    • Nikke700
      Bimmer Rookie
      • Dec 2011
      • 90
      • finland

      #17
      Auto nyt lähtee kylmänä käymää helpommin mutta kun lämpenee pikkasenki nii alkaa käymää huonosti.

      Missä vois olla vika kiire!

      Comment

      • rimpula
        Newbiemmer
        • Dec 2006
        • 23

        #18
        Originally posted by Nikke700 View Post
        Auto nyt lähtee kylmänä käymää helpommin mutta kun lämpenee pikkasenki nii alkaa käymää huonosti.

        Missä vois olla vika kiire!
        Avaa se liitin, josta menee ruiskusuuttimille ja lämpötila-anturille piuhat. Pyöreä liitin imusarjan alla, aukeaa kiertämällä. Täynnä skeidaa ja hapettunut, kone saa väärän lämpötilatiedon ja suuttimet avautuu koska sattuu.

        Comment

        • Nikke700
          Bimmer Rookie
          • Dec 2011
          • 90
          • finland

          #19
          Originally posted by rimpula View Post
          Avaa se liitin, josta menee ruiskusuuttimille ja lämpötila-anturille piuhat. Pyöreä liitin imusarjan alla, aukeaa kiertämällä. Täynnä skeidaa ja hapettunut, kone saa väärän lämpötilatiedon ja suuttimet avautuu koska sattuu.
          Täytyypi tarkastaa tuo liitin jospa vika löytyis sieltä!

          Comment

          • Bmw18m40
            Bimmer Rookie
            • Oct 2003
            • 85
            • Äänekoski

            #20
            Mites kaasuläpän asentokytkin, kaasuläppäkotelon alla?
            Kytkimessä kaksi tilaa: kaasuläppä kiinni (tyhjäkäyntitila) ja kaasuläppä auki. Näiden tilojan välillä on pieni gabbi, johonkin puoleen kaasuun asti.
            Itsellä ei tunnistanut tyhjäkäyntitilaa. Välillä auto sahuutti käynttiin ja välillä kävi tyhjäkäynnillä tosi rikkaalla. Mustaa pakokaasua tuli putkista välillä ja meinas tiputtaa pyttyjä pois pelistä rikkauden takia tyhjäkäynnillä. Välillä taas kävi jotain 1000rpm pintaa tyhjäkäyntiä. Itse otin sen kytkimen irti ja avasin, niin se oli ihan täynnä mustaa öljymäistä huohotusmoskaa, kun oli päässyt valuuttamaan sitä kaasuläppäkotelosta kaasuläpän akselia pitkin kytkimen kotelon täyteen sitä ajan kanssa. Muutenkin kannattaa tarkistaa, että tunnistaa tyhjäkäyntitilan, vaikkei olisikaan moskaa täynnä...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎