Esim koriliimalla ja niiteillä jotka hiotaan pois ja kitataan nätiksi. Ainakin nuo kotimaiset kopiot istuu melko huonosti ja vaati runsaasti sovitusta ja valtavat pohjatyöt.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Noilla levityksillä saa helposti pilattua muuten nätin perus e30:sen ihan järkyttävän näköiseksi jollei hommaa tee hyvin.
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Ostin joskus kauan sitten Lapuan lasikuidusta m3-korisarjan ja sovittelun jälkeen se jäi asentamatta. Homma näytti olevan saatavaan hyötyyn liikaa minulle.
Siis vain lasikuidulla ne kannattaa leipoa kiinni, jos haluaa ettei säröile varmasti jatkossa...Sikalla tai muulla hyvällä liimalla kiinni ja sitten lasikuitua päälle säästelemättä. Armoton hiominenhan noista on, mutta eipä säröile. Lopuksi luonnollisesti viimeistelykitit ja -maalit niskaan.
älkää nyt saatana ainakaan laittako niitä lasikuitu sarjoja joissa se "evo2" lippa kiinteästi, siinä kun on ne perhanan rumat reijät siinä lipassa, mukamas jarrujen ilman otolle, väitti eräskin myyjä joka vielä väitti että alkuperäisessäkin on.....
onneks oli pihalla auto millä sai luun kurkkuun myyjällä
sitten vielä yks pyyntö, älkää liimatko sinne perseeseen sitä M3 merkkiä...
kertokaa nyt jumaliste, mistä noita pullistuksia saa!!! ja halvalla...
Niitähän saa lukuisista lasikuitu- ja tuningfirmoista. Kannattaa kysellä esim. Huittisten Lasikuidusta, M-Sportilla luonnollisesti on (säästää hieman tuota kuidun käyttöä...esim. takapuskimista näkyy aurinko läpi ) halpojahan ne on. Monet virokopio-firmat myös myy, mutta laatu vähän niin ja näin. Muistaakseni jotkut Race-pajatkin taisi myydä noita... Hinnat taitaa vieläkin pyöriä siinä 200€ pari. Tottakai myös KePö kannattaa lukea läpi.
Comment