Ostin vasta itselleni 318iS:n (vm.1990) kertokaa kaikkea tietoa kyseisestä mallista, ihan mitä vaan! Onko kestävä moottori? Paljon tuotu suomeen? Kiihtyvyys? yms. yms. yms....
BMW 318is e30
Collapse
X
-
Tags: None
-
No nii ihan mukava peli.
Käyppä kattomas--->http://www.mesaperformance.com/faqs/318tcpg.htmlGentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
-
Tuo profile gasket-ongelma ei onneksi kai useinkaan koske näin vanhoja vehkeitä, se on lauennut jo aikaa sitten.
Tässä yksi hyvä nettilinkki 318is:ään liityen, hyvät kuvalliset ohjeet moniin tyypillisiin korjauksiin yms: http://www.esatclear.ie/~bpurcell/ Sieltä löytyy myös tietoa kiihtyvyyksistä sunmuista teknisistä tiedoista.Ducati 998 -02 //
Comment
-
Kone on kaiketi muuten kestävä, paitsi nokkaketju/rattaat voi mennä varsinkin jos ajelee pitkään huonokuntoisella ketjunkiristimellä. Oon kuullu, että noita ois aikoinaan uutena tuotu suomeen noin 100kpl, mut en tiiä miten varmaa tietoa se on, jälkeen päin on tietenki sit tuotu lisää.Originally posted by oo==00==ooOstin vasta itselleni 318iS:n (vm.1990) kertokaa kaikkea tietoa kyseisestä mallista, ihan mitä vaan! Onko kestävä moottori? Paljon tuotu suomeen? Kiihtyvyys? yms. yms. yms....325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
Comment
-
Kone käy todella nätisti, ei rallata millään kierroksilla eikä ole öljy vuotoja ja kiihtyvyys tuntuu olevan ihan jees kun pääsin vähän tuossa sulalla kokeilemaan! Kysyisin vielä noista huolloista että kuika usein pitää tehdä huoltoja, öljynvaihdon tiedänkin jo, mutta muita esim. vaihteisto öljy, sytytystulpat, jne. jne...Originally posted by mikkoonko TKllaki is alla... voitas kesällä käyä ottaa matsia jossai
oo==00==oo mitenkäs kone käy, rallattaako millää kierroksilla, jos ei niin hyvä koneisen oot ostanu
mitenkäs onko öljyvuotoja?
team iS, btcf sublabel
Comment
-
Noin asia varmaan onkin, tietty jos asennuksessa on tapahtunu virhe tai joku saanu käsiinsä sellasen vanhasta materiaalista tehdyn tiivisteen.Originally posted by eekiTuo profile gasket-ongelma ei onneksi kai useinkaan koske näin vanhoja vehkeitä, se on lauennut jo aikaa sitten.
Minulla just meni ks.tiiviste ja koneella ajettu 220tkm, oli aukaistu ennenkin.
Ensin söi vähän vettä ja sit yhtäkkiin vetet ja öljyt sekasi.
Kansi ja lohko on ehjiä (tarkastettu) ja samoin kannentiiviste.
Nokka-rattaat näytti aika kuluneilta ja muutenkin ajattelin et uutta on kiva laittaa koko hoito.Gentlemen prefer Blondes
Dodge Challenger R/T 1970
ex:323i -79,528i -86,535i -84,520ia -85,520i -85,
315 -83,315 -83,518 -82,1502 -77,318is -89,M-5 -86,540i -94,e21 turbo -83, 750ial -88.
Comment
-
Kyllähä mulla tollanen vuoden 90 iS on, ihan alkuperänen vieläOriginally posted by mikkoonko TKllaki is alla... voitas kesällä käyä ottaa matsia jossai
oo==00==oo mitenkäs kone käy, rallattaako millää kierroksilla, jos ei niin hyvä koneisen oot ostanu
mitenkäs onko öljyvuotoja?
team iS, btcf sublabel
Toi punanen mikä tossa mun avatarissa on.
Se nokkaketju pitää yleensä ääntä noin 3000 kierroksen kohalla, itellä kuuluu niillä kierroksilla sisälle asti se ääni, alemmilla ja ylemmillä kierroksilla ei kuulu pahempia.325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
Comment
Comment