eli olisin tuommoista hamuamassa ja kysyisin että paljonko tehoa ja vääntöä löytyy kaasari mallissa? älkää närkästykö tai sanoko search en jaksa tonkia noita vanhoja juttuja
e30 1,8
Collapse
X
-
En tiedä. Luulisin suurimman osan olevan kuitenkin vitosaskilla.
Ja arvaus, aiot kutoskoneen nostaa keulalle ? Tällöin vanha laatikko ei sovi kuitenkaan.
Edit: Tehtaalta ruiskukonella lähteneessä mallissa on myös siirtopumppu tankin päässä, joten vaivaa säästyisi tässäkin.
Toivottavasti en ole ihan kuraa puhunut, e30-autoista kun en kovin paljon tiedä.Last edited by karhunen; 11-01-2005, 18:36.Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
Ex: E30 316i 04/'90
Ex: E28 Hartge H5S "528i"
Comment
-
kannattaako vaihtaa esim 1,8i tilalle 2,0 kaasaria? korjatkaa jos olen väärässä mutta epäilen että kaikki 80 luvun alun 2,0 m10 on kaasari mallia. Toisaalta en tiedä onko jotain muuta konetyyppiä kakslitrasena varustettuna ruiskulla.BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Kyllä löytyy, m10b20.
Itse harkitsin tekeväni tuollasella moottorilla tekniikanvaihdon e21-autoon, mutta tulikin vastaan auto jonka tekniikka riittää minulle nykyisellään.
Kyseinen moottori löytyi e21-mallistosta 70-luvulla kaasarikoneena tehoilla 109hp ja 157nm, ja K-Jetronickilla e21 ja e12 mallistoista tehoilla 125hp ja 172nm.Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
Ex: E30 316i 04/'90
Ex: E28 Hartge H5S "528i"
Comment
Comment