Tuo myytiin saksaan, jotain 3500eur paikkeilla jos oikein muistan. Perus siisti, täysin ruosteeton ja toimiva, tosin automaatti. (Harvinaisen nätisti vaihtava selainen...)
mä oon joskus miettinytkin että mihin Se hävisi. Monesti kuolasin sitä mutta silloin ei ollut likvidejä eikä kyllä paikkaakaan. Harmi ettei suomen sisällä kellään muullakaan.
Saksan hintoja Suomesta ei saa. Kannattaisiko melkein kokeilla kepillä jäätä ja laittaa mobileen myyntiin. Also for international buyers. Joku nahkahousu voisi innostua hakemaan takaisin Saksaan :think
Hyväkuntoinen tuollainen varmasti pitää hintansa. Jos nyt voittoa haluaa tehdä niin varmasti kannattaa mielummin leikkiä osakkeilla. Itse ajattelisin sen niin, että olisi mukava omistaa jotain vähän erikoisempaa mitä ei joka kulmalla tule vastaan. Luulisi tuommoisesta omansa aina kuitenkin saavan pois.
Nopeasti luin topikin, eli taisi olla rhd? E28 ainakin on sunniteltu niin että se on helppo muuttaa lhd:ksi. Monesti olenkin miettinyt hakevani Englannista 525e:n, harmi vain kun ne myytiin siellä aina automaatilla.
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva http://velkakello.fi/
Ei ilmeisesti ole,mutta kommentoin lähinnä sitä,että kyseessä olisi b6 2.7 -87.
-b6 2.7 (m20-kone) ei tiettävästi ole tehty kuin japaniin rhd-mallina (jos sinnekkään,montako ja milloin?)
-87 b6 on 3.5 koneella,b6 2.8 ei tehty enää -87.
Kun näiden valmistusmäärät ovat kuitenkin olleet kymmeniä tai muutamia satoja / malli,niin edelleen selvittäisin aitoutta ennen mitään muuta liikettä. Aidon b6:n ollessa kohdalla tuskin tarvitsee murehtia jälleenmyyntiä,ennemminkin millä pirulla sen saisi itselle.
Ei ilmeisesti ole,mutta kommentoin lähinnä sitä,että kyseessä olisi b6 2.7 -87.
-b6 2.7 (m20-kone) ei tiettävästi ole tehty kuin japaniin rhd-mallina (jos sinnekkään,montako ja milloin?)
-87 b6 on 3.5 koneella,b6 2.8 ei tehty enää -87.
Kun näiden valmistusmäärät ovat kuitenkin olleet kymmeniä tai muutamia satoja / malli,niin edelleen selvittäisin aitoutta ennen mitään muuta liikettä. Aidon b6:n ollessa kohdalla tuskin tarvitsee murehtia jälleenmyyntiä,ennemminkin millä pirulla sen saisi itselle.
japanin versio on 2.7 litrainenm ja se on tunnettu Euroopassa B3:na (jos nyt oikein tulkitsin)
The Unofficial Alpina homepage. The online resource for all information about Alpina since 1998.
"Nopeampi kuin E30 M3 Sport Evo". tämähän se olisi sitten se lopullinen lottovoitto: B6 3.5S, vain 62 autoa valmistettu alkaen marraskuusta 1987. Voi vain arvailla tuollaisen hintaa esim sopivassa huutokaupassa.
Eli jos tilavuus ja malli pitää paikkansa, niin kyllä sen pitäis olla japaninversio. Tai sitten se on C3 tai B3.
Tuo myytiin saksaan, jotain 3500eur paikkeilla jos oikein muistan. Perus siisti, täysin ruosteeton ja toimiva, tosin automaatti. (Harvinaisen nätisti vaihtava selainen...)
Oliko se valkoinen ?
Ilmeisesti sama auto nyt rantautunut viroon.
Tuotu japanista suomeen, myytyy saksaan ja nytte saksasta viroon.
Outo on se että japanin kilvet vieläkin kiinnii autossa.
Eli sitä ei koskaan rekisteröitu suomeen eikä saksaan.
Oliko se valkoinen ?
Ilmeisesti sama auto nyt rantautunut viroon.
Tuotu japanista suomeen, myytyy saksaan ja nytte saksasta viroon.
Outo on se että japanin kilvet vieläkin kiinnii autossa.
Eli sitä ei koskaan rekisteröitu suomeen eikä saksaan.
Noi on ihan jotkut muut kilvet, mutta tämän yksilön japanista ostin, näyttäisi olevan mun laittama akku paikallaan kun tunnistaa sinisestä väristä jo kaukaa.
Samat naarmut etulipassa ja muutamia puuttuvia osia, oli aikoinaan ihan toimiva ja ruosteeton.
Noi on ihan jotkut muut kilvet, mutta tämän yksilön japanista ostin, näyttäisi olevan mun laittama akku paikallaan kun tunnistaa sinisestä väristä jo kaukaa.
Samat naarmut etulipassa ja muutamia puuttuvia osia, oli aikoinaan ihan toimiva ja ruosteeton.
Toi on sama auto kyllä. Akku pitäsi olla uusi koska vanha oli mennyt rikki. Seisoi autotallissa 2009-2015
Mun mielestä vanha omistaja tilasi Ebay`stä noi kilvet.
Ruostet löyty, eikä ole niin siisti.
Nyt toi Auto on lopuksi rekeistroitu ja Viron kilvissä.
Sry kirjoitus virheitä
Autot, varaosat ja kuljetus Saksasta!
O4O7O77838 (Myös whatsapp)
Melko samassa kuosissa vieläkin, toivottavasti fiksataan siistiksi vihdoinkin.
Ostin tuon alkuvuodesta 2007 ja maksoi japanin suurimmassa huutokaupassa silloin kirpeät 950eur, moisen vekottimen on joku jo alkujaan japaniin vienyt harmaatuontina, mahdollisesti jopa käytettynä.
Auto kun on papereissa -85 vuotinen, mutta tuo tarkoittaa japanin ensimmäistä käyttöönottoa, eli mitäköhän vuosimallia tämä C1 mahtaa virallisesti olla?
Ajatelin kyllä että tämä, tai ens talvella teha täysin siistiksi.
Tekninen osa toimi kyllä hyvin, mutta tyhikäynti on korke liian. Jakohihna oli kohta menossa poikki (tarrasta luki että vaihdetu viimästä 1996 ja 58 000km ). Nyt on iso huolto tehty ja ehkä voi nähdä tämän auton Suomessa tänä kesänä
Bemari tehtalta valmistamis aika on 01/85 ja 06/85 Japanis rekistroitut.
Comment