Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 Alpina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • unski81
    Newbiemmer
    • Oct 2009
    • 11
    • suomi

    #16
    E30 Alpina

    Ei ole sininen.

    Comment

    • duuk
      Moderator
      • Dec 2006
      • 10506
      • Saaressa

      #17
      Originally posted by unski81 View Post
      Täytyy vähän miettiä asiaa että uskaltaako sitä ostaa.Työkaveri on itse sen tuonut,joten ei ole koskaan suomessa ollut myytävänä.
      Pyydä rekisteriotteesta/autosta itsestään runkonumero ja naputtele se tähän topicciin niin uskoakseni tulet saamaan vastauksen aitoudesta jne.

      duke's garage:
      Suzuki R50
      E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
      M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
      S38 S54 S62

      instagram: _duuk

      Comment

      • Carlo
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2010
        • 751
        • Vantaa

        #18
        Siinä ruotsin tämän hetkinen tarjonta --> http://www.blocket.se/ostergotland/B...0.htm?ca=4&w=3

        Comment

        • BeamR
          BTCF Member
          • Jul 2007
          • 13363
          • Espoon takametsät

          #19
          Originally posted by Zoui View Post
          Tuo myytiin saksaan, jotain 3500eur paikkeilla jos oikein muistan. Perus siisti, täysin ruosteeton ja toimiva, tosin automaatti. (Harvinaisen nätisti vaihtava selainen...)
          mä oon joskus miettinytkin että mihin Se hävisi. Monesti kuolasin sitä mutta silloin ei ollut likvidejä eikä kyllä paikkaakaan. Harmi ettei suomen sisällä kellään muullakaan.
          F46 Gran Tourer -20
          Boxster 2.5 -97

          Comment

          • Harri G
            BTCF Member
            • Jul 2005
            • 9041
            • Iisalmi

            #20
            Saksan hintoja Suomesta ei saa. Kannattaisiko melkein kokeilla kepillä jäätä ja laittaa mobileen myyntiin. Also for international buyers. Joku nahkahousu voisi innostua hakemaan takaisin Saksaan :think
            E39 ja E91

            Comment

            • peeämwee
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2006
              • 1824
              • I sink hell

              #21
              Hyväkuntoinen tuollainen varmasti pitää hintansa. Jos nyt voittoa haluaa tehdä niin varmasti kannattaa mielummin leikkiä osakkeilla. Itse ajattelisin sen niin, että olisi mukava omistaa jotain vähän erikoisempaa mitä ei joka kulmalla tule vastaan. Luulisi tuommoisesta omansa aina kuitenkin saavan pois.

              Nopeasti luin topikin, eli taisi olla rhd? E28 ainakin on sunniteltu niin että se on helppo muuttaa lhd:ksi. Monesti olenkin miettinyt hakevani Englannista 525e:n, harmi vain kun ne myytiin siellä aina automaatilla.
              Käyttis 2022 330e xDrive M sport
              Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
              A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
              http://velkakello.fi/

              Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
              https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486

              Comment

              • basso72
                BTCF Member
                • Dec 2004
                • 1837
                • Ylä-Pinsiö

                #22
                Originally posted by peeämwee View Post
                Nopeasti luin topikin, eli taisi olla rhd?
                Ei ilmeisesti ole,mutta kommentoin lähinnä sitä,että kyseessä olisi b6 2.7 -87.
                -b6 2.7 (m20-kone) ei tiettävästi ole tehty kuin japaniin rhd-mallina (jos sinnekkään,montako ja milloin?)
                -87 b6 on 3.5 koneella,b6 2.8 ei tehty enää -87.

                Kun näiden valmistusmäärät ovat kuitenkin olleet kymmeniä tai muutamia satoja / malli,niin edelleen selvittäisin aitoutta ennen mitään muuta liikettä. Aidon b6:n ollessa kohdalla tuskin tarvitsee murehtia jälleenmyyntiä,ennemminkin millä pirulla sen saisi itselle.
                sigpic
                Kaikissa meissä asuu pieni M115.
                320i -77

                Comment

                • BeamR
                  BTCF Member
                  • Jul 2007
                  • 13363
                  • Espoon takametsät

                  #23
                  Originally posted by basso72 View Post
                  Ei ilmeisesti ole,mutta kommentoin lähinnä sitä,että kyseessä olisi b6 2.7 -87.
                  -b6 2.7 (m20-kone) ei tiettävästi ole tehty kuin japaniin rhd-mallina (jos sinnekkään,montako ja milloin?)
                  -87 b6 on 3.5 koneella,b6 2.8 ei tehty enää -87.

                  Kun näiden valmistusmäärät ovat kuitenkin olleet kymmeniä tai muutamia satoja / malli,niin edelleen selvittäisin aitoutta ennen mitään muuta liikettä. Aidon b6:n ollessa kohdalla tuskin tarvitsee murehtia jälleenmyyntiä,ennemminkin millä pirulla sen saisi itselle.
                  japanin versio on 2.7 litrainenm ja se on tunnettu Euroopassa B3:na (jos nyt oikein tulkitsin)
                  The Unofficial Alpina homepage. The online resource for all information about Alpina since 1998.


                  The Unofficial Alpina homepage. The online resource for all information about Alpina since 1998.

                  Euro B6: 259 autoa

                  The Unofficial Alpina homepage. The online resource for all information about Alpina since 1998.

                  219 autoa

                  The Unofficial Alpina homepage. The online resource for all information about Alpina since 1998.

                  "Nopeampi kuin E30 M3 Sport Evo". tämähän se olisi sitten se lopullinen lottovoitto: B6 3.5S, vain 62 autoa valmistettu alkaen marraskuusta 1987. Voi vain arvailla tuollaisen hintaa esim sopivassa huutokaupassa.


                  Eli jos tilavuus ja malli pitää paikkansa, niin kyllä sen pitäis olla japaninversio. Tai sitten se on C3 tai B3.
                  Last edited by BeamR; 04-12-2013, 09:28.
                  F46 Gran Tourer -20
                  Boxster 2.5 -97

                  Comment

                  • virolainen
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2009
                    • 223
                    • Kotka/Tallinn

                    #24
                    Originally posted by Zoui View Post
                    Tuo myytiin saksaan, jotain 3500eur paikkeilla jos oikein muistan. Perus siisti, täysin ruosteeton ja toimiva, tosin automaatti. (Harvinaisen nätisti vaihtava selainen...)
                    Oliko se valkoinen ?
                    Ilmeisesti sama auto nyt rantautunut viroon.
                    Tuotu japanista suomeen, myytyy saksaan ja nytte saksasta viroon.
                    Outo on se että japanin kilvet vieläkin kiinnii autossa.
                    Eli sitä ei koskaan rekisteröitu suomeen eikä saksaan.
                    EXät:
                    E34 525 vm91/
                    E38 750IL vm99/
                    E34 525TDSA vm93/
                    E32 750 vm89/
                    E46 320 vm00/
                    E39 540 toukka vm97
                    E32 750IL Highline vm 92/

                    Comment

                    • Zoui
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 6350
                      • Tampere

                      #25
                      Originally posted by virolainen View Post
                      Oliko se valkoinen ?
                      Ilmeisesti sama auto nyt rantautunut viroon.
                      Tuotu japanista suomeen, myytyy saksaan ja nytte saksasta viroon.
                      Outo on se että japanin kilvet vieläkin kiinnii autossa.
                      Eli sitä ei koskaan rekisteröitu suomeen eikä saksaan.


                      Noi on ihan jotkut muut kilvet, mutta tämän yksilön japanista ostin, näyttäisi olevan mun laittama akku paikallaan kun tunnistaa sinisestä väristä jo kaukaa.

                      Samat naarmut etulipassa ja muutamia puuttuvia osia, oli aikoinaan ihan toimiva ja ruosteeton.
                      Elämä on pihakivestä.

                      Comment

                      • Cert
                        Newbiemmer
                        • Jun 2015
                        • 9
                        • Valga/Helsinki

                        #26
                        Originally posted by Zoui View Post
                        http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&p=15060542

                        Noi on ihan jotkut muut kilvet, mutta tämän yksilön japanista ostin, näyttäisi olevan mun laittama akku paikallaan kun tunnistaa sinisestä väristä jo kaukaa.

                        Samat naarmut etulipassa ja muutamia puuttuvia osia, oli aikoinaan ihan toimiva ja ruosteeton.
                        Toi on sama auto kyllä. Akku pitäsi olla uusi koska vanha oli mennyt rikki. Seisoi autotallissa 2009-2015
                        Mun mielestä vanha omistaja tilasi Ebay`stä noi kilvet.
                        Ruostet löyty, eikä ole niin siisti.
                        Nyt toi Auto on lopuksi rekeistroitu ja Viron kilvissä.
                        Sry kirjoitus virheitä
                        Autot, varaosat ja kuljetus Saksasta!
                        O4O7O77838 (Myös whatsapp)

                        Alpina C1 2,3/1

                        Comment

                        • Zoui
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2003
                          • 6350
                          • Tampere

                          #27
                          Melko samassa kuosissa vieläkin, toivottavasti fiksataan siistiksi vihdoinkin.





                          Ostin tuon alkuvuodesta 2007 ja maksoi japanin suurimmassa huutokaupassa silloin kirpeät 950eur, moisen vekottimen on joku jo alkujaan japaniin vienyt harmaatuontina, mahdollisesti jopa käytettynä.

                          Auto kun on papereissa -85 vuotinen, mutta tuo tarkoittaa japanin ensimmäistä käyttöönottoa, eli mitäköhän vuosimallia tämä C1 mahtaa virallisesti olla?

                          Last edited by Zoui; 09-06-2015, 20:28.
                          Elämä on pihakivestä.

                          Comment

                          • Cert
                            Newbiemmer
                            • Jun 2015
                            • 9
                            • Valga/Helsinki

                            #28
                            Ajatelin kyllä että tämä, tai ens talvella teha täysin siistiksi.
                            Tekninen osa toimi kyllä hyvin, mutta tyhikäynti on korke liian. Jakohihna oli kohta menossa poikki (tarrasta luki että vaihdetu viimästä 1996 ja 58 000km ). Nyt on iso huolto tehty ja ehkä voi nähdä tämän auton Suomessa tänä kesänä

                            Bemari tehtalta valmistamis aika on 01/85 ja 06/85 Japanis rekistroitut.
                            Last edited by Cert; 10-06-2015, 00:30.
                            Autot, varaosat ja kuljetus Saksasta!
                            O4O7O77838 (Myös whatsapp)

                            Alpina C1 2,3/1

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎