Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 kardaani.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JRitola
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 32
    • Peräseinäjoki

    e30 kardaani.

    Montakohan ristikkoa mahtaa olla 90vm e30 bemus? Laatikon pääs ei ilmeisesti oo, mutta keskellä on, mites on perä onko siel rätti vai ristikko?
  • Meisseli
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 1003
    • Kotka

    #2
    Originally posted by JRitola
    mites on perä onko siel rätti vai ristikko?
    Ristikkohan siellä.
    Eioo penaria alla enää.. :(

    Comment

    • JRitola
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 32
      • Peräseinäjoki

      #3
      Kiitos. Pitäs varmaan ristikot vaihtaa ku ajaa tietyllä kierrosluvulla niin auto alkaa ikävästi pompottamaan/täryyttämään.

      Comment

      • jannel
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2002
        • 283

        #4
        Originally posted by JRitola
        Kiitos. Pitäs varmaan ristikot vaihtaa ku ajaa tietyllä kierrosluvulla niin auto alkaa ikävästi pompottamaan/täryyttämään.
        Ootkos huomannu onko väliä millä vaihteella ajaessa tärrää vai vipattaako kaikilla pykälillä?

        Comment

        • Suutari
          Bimmer Enthusiast
          • May 2003
          • 3059
          • Suomi

          #5
          Kaks ristikkoa. Toinen on keskilaakerin jälkeen ja toinen just ennen peränlaippaa. Edessä rättinivel tai kumiahan se on tietty, mut kuitenkin. Liekkö millanen homma vaihtaa. Näyttäs aika rajulta kun ne on paukautettu stanssaamalla reunasta n. 4 kohtaa kiinni. Liekkö kellään kokemusta asiasta?
          Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
          -Official BTCF-Sauna Team-
          -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
          -Team BTCF Top Alcohol-
          -Team Pimp My Bride-
          TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
          R.I.P. 1K MOTORSPORTS
          R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
          526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

          Comment

          • tihuovin
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2003
            • 1422
            • Oulu

            #6
            Suosittelisinettä viette suoraan ammattilaiselle, niiden nivelien vaihto kun ei ilman kunnon välineitä onanistu. Ja lisäksi tasapainoitus pitää pitää ainakin tarkistaa vaihdon jälkeen.

            Turbovehkeissä ovat jotkut tehneet jopa siten, että nivelet on vaihdettu "jämäkämpiin", joissa rasvanipat => voi aika ajoin itse lisätä niihin rasvaa => kestää paremmin ja pitempään.

            Timo

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎