Mistä voisi johtua bensan haju?? VÄLILLÄ pölähtää??? ei tankki vuoda ainakaan!!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 318is
Collapse
X
-
Originally posted by Tarmo_KettunenMistä voisi johtua bensan haju?? VÄLILLÄ pölähtää??? ei tankki vuoda ainakaan!!!!!325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
-
-
Samaa epäilen minäkin. Tarkista KAIKKI konehuoneen bensaletkut.
Tankiltahan se tulee bensaputkena (jos alkuperäinen) tulipeltiin asti. Siitä se jatkuu letkuna polttoaine kiskolle (imusarjassa kiinni). Välissä saattaa olla "pieni paisuntasäiliö". Eli tarkista ne letkut ja klemmarit.
Uusi ne letkut nyt vaikka ei olisikaan vikaa. Klemmareita löytyy jokaiselle letkulle justiinsa sopiva, aina 20mm asti. Käytä niitä mieluummin, kuin niitä "yhdenkoon" juttuja (joka sopii esim. 10mm - 20mm letkuille), ne kun menevät vain soikeiksi kohtuu ohuilla letkuilla.
Seuraavaksi käy läpi letkut polttoaineen paineentasaajalta tulipeltiin asti, jossa se liittyy paluuputkeen. Siinäkin välissä saattaa olla sellainen "paisuntasäiliö". Uusi nekin letkut ja klemmarit.
Letkut on aika kovilla siellä konehuoneessa. Ne lämpenee kohtuu kuumiksi kun kone käy, ja sitten jäähtyy nopeasti tai jopa pakastuu (talvella), useita kertoja päivässä. Joten 3-4 vuotta ja ne on varmasti finaalissa enkä luottaisi niihin enään pätkääkään. Itse uusin ne tuolla periodilla aina, ja tarkistan ne joka kerta kun konepelti on auki (muodostunut jo automaattiseksi toiminnoksi).
Timo
Comment
-
-
Originally posted by tihuovinSe on sellainen "jääkiekon" muotoinen metallikotelo, jossa tulo- ja lähtöputket. Saattaa sisältää kalvojakin, mutta saattaa se olla ihan tyhjäkin. Mutta juuri kuvaamaasi toimintoa varten se kuulemma on.
Timo
i3S -20
E30M3 slotcar 1:32
XKE FHC 1971
Mgb Gt -66
T6 -19
E91 -08
Comment
-
Comment