Motronicin bokseista.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • IceV
    Bimmer Rookie
    • Mar 2013
    • 31
    • Olkkola

    Motronicin bokseista.

    Eli mulla ois työn alla tommonen m20b20 mylly johon tulee 2,3 sisuskalut. Tarvis tietää, että millä boksilla saan tän yhistelmän toimimaan. Ilmeisesti 2,5 koneisen boksilla. Katiton malli tämä. Bokseja tuntuu olevan monella eri numerolla. Osaako joku sanoa mitä eroa näillä bokseilla on esim 0 261 200 173 ja 0 261 200 153? Kummatkin boksit m20b25 koneesta. Motronic siis kyseessä.

    -Ville
    Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16549
    • Asikkala

    #2
    Ainakin l-jet ja le-jet m20b20 ja b23 on samat boksit samassa vuosimallissa joten :think

    Comment

    • IceV
      Bimmer Rookie
      • Mar 2013
      • 31
      • Olkkola

      #3
      Iskunpituushan siellä muuttuu, joten suuttimien aukioloaikaa pitäis saada muutettua. Ilmeisesti b23 on sama isku kun b25. B20 taas eri isku kun b23.
      Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...

      Comment

      • Bullitt
        BTCF Member
        • Jul 2002
        • 2786
        • Turku

        #4
        Kaikissa kolmessa eri iskunpituus.

        Jos ne boksit on 2,5-litraisesta alunperin, niin sellaisessa ne toimii, ja muissa kokoonpanoissa ne sitten toimii miten sattuu.

        Mulla oli joskus 2-litraisessa 2,5-litraisen ruiskukamat. Ei kulkenut mihinkään, niin kuin ei 2-litrainen yleensäkkään, eli siinä ei mitään muutosta, mutta bensaa vei niin saatanasti.


        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

          #5
          Originally posted by IceV View Post
          Eli mulla ois työn alla tommonen m20b20 mylly johon tulee 2,3 sisuskalut. Tarvis tietää, että millä boksilla saan tän yhistelmän toimimaan. Ilmeisesti 2,5 koneisen boksilla. Katiton malli tämä. Bokseja tuntuu olevan monella eri numerolla. Osaako joku sanoa mitä eroa näillä bokseilla on esim 0 261 200 173 ja 0 261 200 153? Kummatkin boksit m20b25 koneesta. Motronic siis kyseessä.

          -Ville
          Parhaiten toimii B20:n omalla boksilla. Kääntää ilmamäärämittarista vähän rikkaamalle, niin hienosti laulaa. Voihan siihen tietysti vaihtaa kokeilumielessä 3barin bensanpaineensäätimen, mutta kokemuksen perusteella ei tarvitse.

          Originally posted by jr66 View Post
          Ainakin l-jet ja le-jet m20b20 ja b23 on samat boksit samassa vuosimallissa joten :think
          Ei kai ole. Vanhemmissa L-jet B20/B23:ssa toki oli sama boksi, mutta -84 ylöspäin Le-jetissä oli B23:ssa oma boksi.

          Originally posted by IceV View Post
          Ilmeisesti b23 on sama isku kun b25. B20 taas eri isku kun b23.
          Ei ole. B23:ssa on isku 76,8mm, kun se B25:ssa on 75mm. B20:ssä taasen 66mm
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          • IceV
            Bimmer Rookie
            • Mar 2013
            • 31
            • Olkkola

            #6
            No, kai se on kokeiltava sitten kun kone on kasassa ja autossa kiinni. Kone tällä hetkellä levällään..
            Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...

            Comment

            • Vauhtivaunu
              BTCF Member
              • Jun 2008
              • 2714
              • P-Karjala

              #7
              Originally posted by IceV View Post
              Osaako joku sanoa mitä eroa näillä bokseilla on esim 0 261 200 173 ja 0 261 200 153?

              -153 on Motronic 1.1 ja -173 on 1.3
              sigpic


              Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

              Comment

              Working...
              X