m20 Virinokka?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • IceV
    Bimmer Rookie
    • Mar 2013
    • 31
    • Olkkola

    m20 Virinokka?

    Moro. Purkaessani konetta huomasin, että nokka-Akseli on ihan hel*etin kuluneen näköinen.. Pitäs siis vaihtaa ja meinasin jos laittas samalla virinokan kun muutenkin koneessa jo viripalikkaa.. Kellään tiedossa käytettyä virinokkaa? Tai sivustoja joilta löytys nokkia? M20b20 mylly 2.3 hiluilla siis. Motronic.
    Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...
  • ///Make
    BTCF Member
    • May 2007
    • 4692
    • Lahti

    #2
    Dbilas, Dr. Schrick, Enem, Catcams... Google varmasti auttaa ostopaikoissa.
    Z3 3,0 Coupe -98
    E30 325E 4D -85
    Originally posted by TNT
    Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella

    Comment

    • Miku
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 2624
      • Kajaani

      #3
      Originally posted by IceV View Post
      Moro. Purkaessani konetta huomasin, että nokka-Akseli on ihan hel*etin kuluneen näköinen.. Pitäs siis vaihtaa ja meinasin jos laittas samalla virinokan kun muutenkin koneessa jo viripalikkaa.. Kellään tiedossa käytettyä virinokkaa? Tai sivustoja joilta löytys nokkia? M20b20 mylly 2.3 hiluilla siis. Motronic.
      Ebaysta schrickiä hintaan 365e
      TEAM "Peli Menetetty"
      Nyt:
      E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
      E30 320i 2d m20b27 tic project
      E38 728ia
      E46 316i sedan
      Ex:
      3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

      Comment

      • IceV
        Bimmer Rookie
        • Mar 2013
        • 31
        • Olkkola

        #4
        Löysin 285 asteisen Cat Camsin nokan sopuhintaan.. Mites onko kellään kokemusta, onko säädettävä moottorinohjausboksi pakollinen vai saako minkäänlaiseen säätöön moottoria ilman esim. Megasquirtia? Normaaliin katuajoon auto tulossa. :think
        Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...

        Comment

        • Coooper
          BTCF Member
          • Apr 2007
          • 1623
          • Lahti

          #5
          Originally posted by IceV View Post
          Löysin 285 asteisen Cat Camsin nokan sopuhintaan.. Mites onko kellään kokemusta, onko säädettävä moottorinohjausboksi pakollinen vai saako minkäänlaiseen säätöön moottoria ilman esim. Megasquirtia? Normaaliin katuajoon auto tulossa. :think
          Itellä on samanlainen nokka ja tyhjäkäynnillä ei mee ihan päästörajoihin, mutta kierroksilla kylläkin.
          Vakio motronic, mutta alpina kopio lastulla.
          E61 525DA - 09
          EX: E90 325IA -06
          EX: E46 328i 4d -00
          Ex: E30 318i 2d -89


          ~M20 STROKER CLUB LAHTI~

          Comment

          • Miku
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 2624
            • Kajaani

            #6
            Originally posted by Coooper View Post
            Itellä on samanlainen nokka ja tyhjäkäynnillä ei mee ihan päästörajoihin, mutta kierroksilla kylläkin.
            Vakio motronic, mutta alpina kopio lastulla.
            Vähäpäästöinen ilmeisesti?
            TEAM "Peli Menetetty"
            Nyt:
            E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
            E30 320i 2d m20b27 tic project
            E38 728ia
            E46 316i sedan
            Ex:
            3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

            Comment

            • IceV
              Bimmer Rookie
              • Mar 2013
              • 31
              • Olkkola

              #7
              Mulla ainakin ei vähäpäästöinen.. Mietin lähinnä, että miten saa kiekumaan ja bensan saannit yms. Päästöt kaverillakin hakusessa tyhjäkäynnillä..
              Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna...

              Comment

              • Coooper
                BTCF Member
                • Apr 2007
                • 1623
                • Lahti

                #8
                Originally posted by Miku View Post
                Vähäpäästöinen ilmeisesti?
                Niijoo, tarkemmin kun lukee niin eihän päästöistä ollutkaan kyse vaan säädöistä.
                E61 525DA - 09
                EX: E90 325IA -06
                EX: E46 328i 4d -00
                Ex: E30 318i 2d -89


                ~M20 STROKER CLUB LAHTI~

                Comment

                • Miku
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 2624
                  • Kajaani

                  #9
                  :think
                  Originally posted by Coooper View Post
                  Niijoo, tarkemmin kun lukee niin eihän päästöistä ollutkaan kyse vaan säädöistä.
                  Eikun ihan mielenkiinnosta kyselin. Omaan autoon miettinyt tulevaa nokkaa mikä olisi passeli. Auto vähäpäästöinen ja tarkoitus olisi että menisikin päästöistä läpi.... Olisikohan tuo schrick 272 semmonen jolla vielä vähäpäästöisen saisi läpi päästöistä.... :think
                  TEAM "Peli Menetetty"
                  Nyt:
                  E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
                  E30 320i 2d m20b27 tic project
                  E38 728ia
                  E46 316i sedan
                  Ex:
                  3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

                  Comment

                  • Coooper
                    BTCF Member
                    • Apr 2007
                    • 1623
                    • Lahti

                    #10
                    Originally posted by Miku View Post
                    :think

                    Eikun ihan mielenkiinnosta kyselin. Omaan autoon miettinyt tulevaa nokkaa mikä olisi passeli. Auto vähäpäästöinen ja tarkoitus olisi että menisikin päästöistä läpi.... Olisikohan tuo schrick 272 semmonen jolla vielä vähäpäästöisen saisi läpi päästöistä.... :think
                    Vähäpäästösen rajoista kyllä puhuin joo. Sen enempää en ole tutkinu, mutta vois kuvitella että tolla 272 menis rajoihin tyhjäkäynnilläkin.
                    E61 525DA - 09
                    EX: E90 325IA -06
                    EX: E46 328i 4d -00
                    Ex: E30 318i 2d -89


                    ~M20 STROKER CLUB LAHTI~

                    Comment

                    • Peksu_M20
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2005
                      • 2122
                      • Lahti

                      #11
                      Originally posted by Miku View Post
                      :think

                      Eikun ihan mielenkiinnosta kyselin. Omaan autoon miettinyt tulevaa nokkaa mikä olisi passeli. Auto vähäpäästöinen ja tarkoitus olisi että menisikin päästöistä läpi.... Olisikohan tuo schrick 272 semmonen jolla vielä vähäpäästöisen saisi läpi päästöistä.... :think
                      Puristussuhde niin ylös kun saa niin menee jyrkemmälläkin kepillä läpi. 8.8:lla ei mene
                      Mahtiala kustom - No connection
                      Bmw E21 320A -81 "330i"
                      Bmw e30 318is

                      Comment

                      • Miku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 2624
                        • Kajaani

                        #12
                        Originally posted by pekka_hirvonen View Post
                        Puristussuhde niin ylös kun saa niin menee jyrkemmälläkin kepillä läpi. 8.8:lla ei mene
                        Rutut 9.5-9.8 tuntumissa ja schrick 272. Liikutaanko siinä ja siinä rajoilla meneekö vai ei?
                        TEAM "Peli Menetetty"
                        Nyt:
                        E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
                        E30 320i 2d m20b27 tic project
                        E38 728ia
                        E46 316i sedan
                        Ex:
                        3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

                        Comment

                        • T3
                          BTCF Member
                          • Oct 2003
                          • 8530
                          • Karhe

                          #13
                          Originally posted by Miku View Post
                          Rutut 9.5-9.8 tuntumissa ja schrick 272. Liikutaanko siinä ja siinä rajoilla meneekö vai ei?
                          272:lla menee helposti, oli rutut mitä tahansa. 288 onkin vaikeampi juttu, varsinkin alkuperäisellä moottorinohjauksella.
                          .

                          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                          Comment

                          • Miku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2003
                            • 2624
                            • Kajaani

                            #14
                            Jeps. Kiitokset vaan vastanneille!
                            TEAM "Peli Menetetty"
                            Nyt:
                            E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
                            E30 320i 2d m20b27 tic project
                            E38 728ia
                            E46 316i sedan
                            Ex:
                            3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

                            Comment

                            • Peksu_M20
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2005
                              • 2122
                              • Lahti

                              #15
                              Originally posted by T3 View Post
                              272:lla menee helposti, oli rutut mitä tahansa. 288 onkin vaikeampi juttu, varsinkin alkuperäisellä moottorinohjauksella.
                              Onko jotain hyviä kikkoja millä menee jos vakio ohjaus?
                              Mahtiala kustom - No connection
                              Bmw E21 320A -81 "330i"
                              Bmw e30 318is

                              Comment

                              Working...
                              X