Joo elikkäs vuoden 85" e30 coupé johonka vaiheltu 1.6 kaasarin tilalle tuo m40b16. Käynnistyy kyllä kylmiltään ja pyörii hetken normaalisti kunnes alkaa humpailemaan miten sattuu ja kierrokset nousevat ja laskevat ja välillä sammahtelee. Sitten taas startista tulille ja sama jatkuu. Kaasua ränkkäämällä ei tapahu muuta kuin "booamista" ja välillä enemmästä kaasusta sammuu. Autolla ei pysty ajamaan koska heti kun liikkeelle koittaa ei jaksa mennä minnekkään. Jokuset letkut vaiheltu imusarjan lähöiltä ja pientä parannusta havaittu. Bensapumppu uusi, sytkän osat uudet. Voisiko vika olla ilmamassa mittarissa, vai meneekö jossain joku heikko letku piillossa mistä ei heti osu silmään? Tyhjäkäynti moottoria oon nytten menossa hallille tutkimaan. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 m40b16 ei vastaa kaasuun
Collapse
X
-
Originally posted by T3 View PostTässä oikea vastaus. Imusarjan alla/välissä joku letku halki ja muuta ei sitten tarvitakaan.
ps. mites onko tyhjäkäynti moottorilla mimmonen merkitys käymiseen?sigpic
Comment
-
-
Originally posted by pome View Postvaihdappa tuo paska m40 vaikka vanhan liiton m10 niin johan vörkkii!! tai vaikka sitte m30 mottii mikä sitte tuntuu hyvältä mut m40 ei oo mitää muuta hyvää ku et joku maksaa siitä edes romuraudan hinnan...
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostTäydellinen tietämättömyys saa jotkut kirjoittamaan mitä sattuu.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment