En ollut löytävinään tietoa mistään aiemmista, joten päätin kusasta tänne.
kyseessä olisi vaihtaa syyläri, ja sattuu olemaan varaosa-auto 320 automaattilootalla, ilman ilmastointia, ja pitäisi se vaihtaa 325 manuaalilootaiseen ilmastoituun autoon. Meneeköhän miten heittämällä paikoilleen, ja onko paljonkin erilaisempi syyläri. Kumpikin vuosmallia -92.
Tsekkasin juubista kun sielä laittoi ilmastointia autoon missä sitä ei vielä ollu, ja joutui syylärin sivuun poraamaan reiän siihen valmiiseen poteroon, että saa kaksoislämpötilakytkimen kiinni, (ei muistaakseni itsellään ole koko flekti koskaan pyörinyt, tai en ole koskaan nähnyt pyörivän..) sitä ei ilmeisesti ole tarvis laittaa kiinni ?. Sitten kysymys, meneekö automaattilootalle syyläristä jotkut letkut , mitä ei manuaalilaatikolle mene.
Kertokaa laittaisiko kukaan teistä paljon fiksummista automaattilootaisen auton syyläriä manuaalilootaiseen autoon, ja voiko sitä edes laittaa. Mitä toimenpiteitä, vai onko mitään ? Kiitos.
kyseessä olisi vaihtaa syyläri, ja sattuu olemaan varaosa-auto 320 automaattilootalla, ilman ilmastointia, ja pitäisi se vaihtaa 325 manuaalilootaiseen ilmastoituun autoon. Meneeköhän miten heittämällä paikoilleen, ja onko paljonkin erilaisempi syyläri. Kumpikin vuosmallia -92.
Tsekkasin juubista kun sielä laittoi ilmastointia autoon missä sitä ei vielä ollu, ja joutui syylärin sivuun poraamaan reiän siihen valmiiseen poteroon, että saa kaksoislämpötilakytkimen kiinni, (ei muistaakseni itsellään ole koko flekti koskaan pyörinyt, tai en ole koskaan nähnyt pyörivän..) sitä ei ilmeisesti ole tarvis laittaa kiinni ?. Sitten kysymys, meneekö automaattilootalle syyläristä jotkut letkut , mitä ei manuaalilaatikolle mene.
Kertokaa laittaisiko kukaan teistä paljon fiksummista automaattilootaisen auton syyläriä manuaalilootaiseen autoon, ja voiko sitä edes laittaa. Mitä toimenpiteitä, vai onko mitään ? Kiitos.
Comment