Joo, eli nyt rupean tosissaan ketselemaan nuita 318is bemuja.. Kun sunnuntaina on saabi myyty.. Olen kuullut että jonkin verran on sähkövikoja E36 malleissa mutta mitä muuta?
E36 318is yleisimmät viat?
Collapse
X
-
Kannattaa etsiä search:llä tietoa nuista E36:n vioista pitäisi kyllä löytyä tietoa. Aikalailla samat samanlaisia vikoja on 316:sta 328:iin... Esimerkiksi alustan kolinat voi johtua huonoista puslista jne jne... Tuskin mitään kovin yleispätevää sääntöä on et mikä olis kaikissa vikana.
P.S. Osta tuo minun...
-
-
Seuraavanlaisia vastuksia on koettu/luettu täältä. Ainahan vanhassa on jotakin pientä...
- Etupään alatukivarsien alapallot sekä puslat on kulutuskamaa ja jos ne ei o kunnossa niin auto menee kuin käärme luikerrellen.
- Takakelkan puslat samoiten^
- Käsijarru jumittelee/ei pidä/jää laahaamaan
- Sähkölasit toimii ja ei toimi
- Kattoluukku^
- Vesipumppu menee 150-200 tkm
- Alle 1500 rpm ei vesi kierrä kunnolla lämppärissä=>kabiinissa vilu(saa korjattua asentamalla kiertovesipumpun)
- Vettä kondensoituu moottorinohjausyksikköön=>meno loppuu(usein hommataan uusi (=euroja palaa) kun kuivauksella ja puhdistuksellakin pärjäisi.
- Muoviosat ei oikein istu hyvin=> huono laatuvaikutelma
- Seuraava vain coupe->Talvisin oltava tarkkana, että lasin alareunassa ei ole jäätä kun avaa ovea; lasin tippuessa alas jos lasi on jäässä saattaa lasin kiinnikkeet rikkoutua.
- Vain coupe-> Lukon ja vastakappeleen ollessa likaisia ei lasin nosto/lasku- mekanismin anturi saa kontaktia ja lasi jää ylös avattaessa/suljettaessa ovea sillä seurauksella, että lasi jää tiivisteen pälle ja alkaa vuotamaan sekä vääntyy ilkeästi.
- Tulipellissä oleva venttiili, joka säätää veden kiertoa lämppärissä täyttyy moskasta ja jumittuu ennenpitkää sillä seurauksella ettei kabiiniin tule kuin kuumaa tai kylmää=> perusteellisella puhdistuksella selviää siitäkin
- Etujarrulevyt menevät herkästi kieroiksi=>laadukkaampaa osaa tilalle
- Äänieristys ei ole corollaa kummoisempi
- Jos ei o sporttipenkit ni jalat ja kroppa puutuu pitempää matkaa ajettaessa(mä oon 178 cm)
- Tilaa aika niukasti, mutta kuljetuskalusto onkin erikseen
Tässä näin mitä pikaisesti tulee mieleen, muut lisäilköön tarvittaessaMini Countryman PHEV 2018
-
ex. Primera 05
ex.E36 318iS coupe ´92
Comment
-
Comment