Joo, eli nyt rupean tosissaan ketselemaan nuita 318is bemuja.. Kun sunnuntaina on saabi myyty.. Olen kuullut että jonkin verran on sähkövikoja E36 malleissa mutta mitä muuta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 318is yleisimmät viat?
Collapse
X
-
Kannattaa etsiä search:llä tietoa nuista E36:n vioista pitäisi kyllä löytyä tietoa. Aikalailla samat samanlaisia vikoja on 316:sta 328:iin... Esimerkiksi alustan kolinat voi johtua huonoista puslista jne jne... Tuskin mitään kovin yleispätevää sääntöä on et mikä olis kaikissa vikana.
P.S. Osta tuo minun...
-
-
Seuraavanlaisia vastuksia on koettu/luettu täältä. Ainahan vanhassa on jotakin pientä...
- Etupään alatukivarsien alapallot sekä puslat on kulutuskamaa ja jos ne ei o kunnossa niin auto menee kuin käärme luikerrellen.
- Takakelkan puslat samoiten^
- Käsijarru jumittelee/ei pidä/jää laahaamaan
- Sähkölasit toimii ja ei toimi
- Kattoluukku^
- Vesipumppu menee 150-200 tkm
- Alle 1500 rpm ei vesi kierrä kunnolla lämppärissä=>kabiinissa vilu(saa korjattua asentamalla kiertovesipumpun)
- Vettä kondensoituu moottorinohjausyksikköön=>meno loppuu(usein hommataan uusi (=euroja palaa) kun kuivauksella ja puhdistuksellakin pärjäisi.
- Muoviosat ei oikein istu hyvin=> huono laatuvaikutelma
- Seuraava vain coupe->Talvisin oltava tarkkana, että lasin alareunassa ei ole jäätä kun avaa ovea; lasin tippuessa alas jos lasi on jäässä saattaa lasin kiinnikkeet rikkoutua.
- Vain coupe-> Lukon ja vastakappeleen ollessa likaisia ei lasin nosto/lasku- mekanismin anturi saa kontaktia ja lasi jää ylös avattaessa/suljettaessa ovea sillä seurauksella, että lasi jää tiivisteen pälle ja alkaa vuotamaan sekä vääntyy ilkeästi.
- Tulipellissä oleva venttiili, joka säätää veden kiertoa lämppärissä täyttyy moskasta ja jumittuu ennenpitkää sillä seurauksella ettei kabiiniin tule kuin kuumaa tai kylmää=> perusteellisella puhdistuksella selviää siitäkin
- Etujarrulevyt menevät herkästi kieroiksi=>laadukkaampaa osaa tilalle
- Äänieristys ei ole corollaa kummoisempi
- Jos ei o sporttipenkit ni jalat ja kroppa puutuu pitempää matkaa ajettaessa(mä oon 178 cm)
- Tilaa aika niukasti, mutta kuljetuskalusto onkin erikseen
Tässä näin mitä pikaisesti tulee mieleen, muut lisäilköön tarvittaessaMini Countryman PHEV 2018
-
ex. Primera 05
ex.E36 318iS coupe ´92
Comment
-
Comment