Nyt tarttis vinkkejä miten saa e36 etupyörät kääntymään mahdollisimman paljon (ei tule kadulle joten katsastus ei ongelma) ja mahdollisimman halvalla. Samalla pitäisi saada pitoa etu tassuihin lisää!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 kääntyvyys
Collapse
X
-
Lisää Camberia eteen ni pidot on paremmat radalla, kun käntyessä rengas koskettaa koko pinnalla tiehen. Ja jousien jäykkyydet ja iskunvaimentimen paluu ja jouston jäykkyys vaikuttaa myös. Monen asian yhtälö.
P.S mikään alusta nero en ole.
E: Siintä nyt jotain tietoa: http://www.rapid-racer.com/suspension-tuning.phpE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
4mm prikat hammastangon ja raidetangon väliin.Sit kun epäilet että eihän se toimi kun ulkopäistä säädetään kulmat kohdalleen niin pituus on ihan sama.Vaan kylläpä muuttuu!Sisäpää tulee ulommas niin geometria muuttuu ja samalla hammastangon liikematka tulee pidemmäksi. Minkälaisia vanteita ja renkaita olet miettinyt kun bmw vakioaluilla ja 185 rallirenkaalla ottaa ihan vakionakin kiinni kun ohjaus on tapissaLast edited by blueorange; 11-05-2014, 21:23.
Comment
-
-
Originally posted by uti70 View PostDrifting käyttöön tulossa, mites tuo prikka homma, käykö sinne ihan vaan tavallisesti prikka väliin, vai pitäisikö tehdä/teettää sellainen holkki. Vanteena olisi tarkoitus säilyttää vielä omat vanteet, mites näissä spacereiden käyttö vaikuttaisi?Last edited by blueorange; 14-05-2014, 20:09.
Comment
-
Comment