Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 kääntyvyys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uti70
    Bimmer Rookie
    • Oct 2012
    • 29
    • kuopio

    e36 kääntyvyys

    Nyt tarttis vinkkejä miten saa e36 etupyörät kääntymään mahdollisimman paljon (ei tule kadulle joten katsastus ei ongelma) ja mahdollisimman halvalla. Samalla pitäisi saada pitoa etu tassuihin lisää!!!
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Valoita hieman mihin tarkoitukseen. Saattaa vaikuttaa vastauksiin paljoltikkin.

    Aloita nyt tarkistamalla ettei siellä ole rajoittimia pyörien kääntymistä estämässä.

    Comment

    • Matuh
      BTCF Member
      • Apr 2013
      • 3700
      • Kouvola

      #3
      Lisää Camberia eteen ni pidot on paremmat radalla, kun käntyessä rengas koskettaa koko pinnalla tiehen. Ja jousien jäykkyydet ja iskunvaimentimen paluu ja jouston jäykkyys vaikuttaa myös. Monen asian yhtälö.

      P.S mikään alusta nero en ole.

      E: Siintä nyt jotain tietoa: http://www.rapid-racer.com/suspension-tuning.php
      E36 328i M50B30 turbo
      Skoda vRS
      Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
      Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

      EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

      Comment

      • blueorange
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2010
        • 404
        • suomi

        #4
        4mm prikat hammastangon ja raidetangon väliin.Sit kun epäilet että eihän se toimi kun ulkopäistä säädetään kulmat kohdalleen niin pituus on ihan sama.Vaan kylläpä muuttuu!Sisäpää tulee ulommas niin geometria muuttuu ja samalla hammastangon liikematka tulee pidemmäksi. Minkälaisia vanteita ja renkaita olet miettinyt kun bmw vakioaluilla ja 185 rallirenkaalla ottaa ihan vakionakin kiinni kun ohjaus on tapissa
        Last edited by blueorange; 11-05-2014, 21:23.

        Comment

        • uti70
          Bimmer Rookie
          • Oct 2012
          • 29
          • kuopio

          #5
          Drifting käyttöön tulossa, mites tuo prikka homma, käykö sinne ihan vaan tavallisesti prikka väliin, vai pitäisikö tehdä/teettää sellainen holkki. Vanteena olisi tarkoitus säilyttää vielä omat vanteet, mites näissä spacereiden käyttö vaikuttaisi?

          Comment

          • grab_
            BTCF Member
            • Aug 2009
            • 2839
            • Uusimaa

            #6
            Ei mitään kerrottavaa

            Comment

            • uti70
              Bimmer Rookie
              • Oct 2012
              • 29
              • kuopio

              #7
              Kyllä nuo wisefabit on tiedossa, mutta tällähetkellä ei budjetti anna periksi hommata tuota settiä....

              Comment

              • blueorange
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2010
                • 404
                • suomi

                #8
                Originally posted by uti70 View Post
                Drifting käyttöön tulossa, mites tuo prikka homma, käykö sinne ihan vaan tavallisesti prikka väliin, vai pitäisikö tehdä/teettää sellainen holkki. Vanteena olisi tarkoitus säilyttää vielä omat vanteet, mites näissä spacereiden käyttö vaikuttaisi?
                Käyhän sinne ihan tavallinen prikka mutta sillon sitä ei voi lukita.Laittaa vaikka loctitella sen nippuun.Mulla on edessä 25mm spacerit kesällä kun vakiovanteilla ottaa tolppaan kiinni.Edittiä:lue tää http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=230669
                Last edited by blueorange; 14-05-2014, 20:09.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎