Announcement

Collapse
No announcement yet.

320 coupe airbagin ja luistoneston valo palaa!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jartsaa
    Newbiemmer
    • Apr 2013
    • 6
    • Tampere

    320 coupe airbagin ja luistoneston valo palaa!

    Joo eli molempien valot palaa koko ajan taulussa eikä luistonesto siis toimi. Oisko mitää vinkkiä millä sais poijjes tai vaatiikoo minkälaista korjaus operaatiota
  • intfreak
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 2966
    • Uusikaupunni

    #2
    Originally posted by jartsaa View Post
    Joo eli molempien valot palaa koko ajan taulussa eikä luistonesto siis toimi. Oisko mitää vinkkiä millä sais poijjes tai vaatiikoo minkälaista korjaus operaatiota
    Luistoneston valo kuittaantuu itestään kun vika on korjattu, airbagin vika pitää nollata korjauksen jälkeen. Korjausoperaatio riippuu viasta -> vikakoodit lukuun.
    N62 Money Spender Club

    Comment

    • jartsaa
      Newbiemmer
      • Apr 2013
      • 6
      • Tampere

      #3
      Originally posted by intfreak View Post
      Luistoneston valo kuittaantuu itestään kun vika on korjattu, airbagin vika pitää nollata korjauksen jälkeen. Korjausoperaatio riippuu viasta -> vikakoodit lukuun.
      Oisko mitää hajua mikä tossa luistonestossa sit vois olla? Sytty itteksseen yks kaks...

      Comment

      • intfreak
        Bimmer Enthusiast
        • May 2003
        • 2966
        • Uusikaupunni

        #4
        No oletetaan yks mahdollinen skenaario, kun autosta ei ole mitään tietoa:
        autossa on ASC(+T) joka toimii erillisellä vaijerilla ja sijaitsee imuputken "mutkassa" ennen kaasuläppää. Vaijeri on rispaantunut ja näin ollen ei läpäise itsediagnoosia -> pelkkä luistoneston valo syttyy. Vika voi toki olla muualla, kristallipalloa kun ei netissä ole.
        Toimiihan ABS-valo normaalisti?
        N62 Money Spender Club

        Comment

        • jartsaa
          Newbiemmer
          • Apr 2013
          • 6
          • Tampere

          #5
          Abs-valo toimii iha normaalisti. Onkoha toi kallis operaatio korjata ku itellä ei oo tiloja enkä oo mikää mekaniikonpoika?

          Comment

          • BiltemaMotorWork
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2013
            • 460
            • Joensuu

            #6
            no kalliita on nykyään melkein kaikki korjaukset liikkeissä. Mutta jos sinulla nyt ei ihan peukalo keskellä kämmentä ole, niin kyllä sen korjaa kun ekana vian tutkiii.

            Comment

            • jartsaa
              Newbiemmer
              • Apr 2013
              • 6
              • Tampere

              #7
              Totta turiset. Mistähä muute mahtaa löytyä ASC:n se liitin tai vaijeri jos ne tarkastas onko ne paikoillaan jne? Jos joku osaa selittää vähä missä päi lymyäävät.

              Comment

              • BiltemaMotorWork
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2013
                • 460
                • Joensuu

                #8
                Originally posted by intfreak View Post
                No oletetaan yks mahdollinen skenaario, kun autosta ei ole mitään tietoa:
                autossa on ASC(+T) joka toimii erillisellä vaijerilla ja sijaitsee imuputken "mutkassa" ennen kaasuläppää. Vaijeri on rispaantunut ja näin ollen ei läpäise itsediagnoosia -> pelkkä luistoneston valo syttyy.
                Tuossahan Se on setvitty.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎