Kertokaa 320i coupen tyyppiviat vm. 1993? Ja kaikke muuta tietoo kyseisestä autosta! Auto joka mulla on tiedossa on ajettu n.200tkm ja moottori tuntui käyvän nätisti ei mitään rallatuksia ja koputuksia moottorin puolelta. Sähkö ikkunat sun muut sähkö herkut toimivat moitteettomasti, mutta kattoluukkua en kehdannut kokeilla koska se oli jäässä. Ja ajotietokone autosta myös löytyy. Tarkistin myös kaikki paikat mistä E36 voisi ruostua niin enpä löytänyt ruostetta autosta! Kertokaas vaan kaikkee kyseisestä autosta, kannaattako ostaa???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 320i E36 Coupe tyyppiviat
Collapse
X
-
Kannattaisiko samalla vaivalla ottaa tuo isompi koneisempi, ei taida olla juurikaan kalliimpia ? Liikkuuisi jo ihan eri tahtiin
Mitä mulla oli tossa E36:ssa vikoja: alapallot ja lambda-anturi... ei taida vanos koneisissa olla tuota vikaa olla...
Ja serchilla varmasti löytyy jo paljonF11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
-
-
Vanos tuli 92 loppuvuodesta en nyt muista koska, mut silloin joskus. Mun 320iA vei kympin tosin tomaatti nosti sitä jonkin verran ja nyt tämä 525i vie hiukan yli kympin aika lailla kaupunki ajoa...
Ja taisit katsella 93 vuoden 320i eli silloin vanos jo on...
Käy ehdottomasti kokeilemassa 325i ni tiedät verrata, ihan eri auto kun 320iF11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Originally posted by -kiki-Käy ehdottomasti kokeilemassa 325i ni tiedät verrata, ihan eri auto kun 320iLast edited by janne635; 12-02-2005, 14:03.
Comment
-
-
Lambda toimii kun tyhjäkäynti ei aaltoile auto ei nyi kulkee normaalisti vie normaalin määrään bensiiniä, menee katsastuksen päästöarvoista läpi...
Mun kahdessa bmw:ssä ei ole ollut mitään ongelmaa ilmastoinnin kanssa aina on toiminut. Jos jotain niin freonit loppuu ja uudelleen täyttö maksaa jokusen sataa euroa
Ilmastoinnin toiminnasta en kyllä tiedä, olisi ihan kiinnostava kuulla miten se oikesti toimii...F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Kuten aiemmin olen jo sanonut, niin mulla 320i Vanos kuluttaa aina 8-9 litraa sadalla, riippumatta ajaako kehällä vai keskustassa. Vain muutaman kerran joskus viime talvella (kun auto oli "uusi") kulutus oli tankkausvälillä hieman yli 9 litraa, vaikka joskus ajo on ollut hyvinkin lyhyttä jne. Mutta toisaalta alle 8:n en ole kertaakaan päässyt, ja eipä se kulutusviisarikaan kovin helposti alle 8:n mene paitsi ehkä jossain 50 km/h:n tasaisessa vauhdissa. Talvisin pystyn käyttämään lohkolämmitintä yleensä vain joka toinen käynnistyskerta. Viime aikoina en ole oikein pystynyt laskemaan kulutusta, kun ei toi trippimittari(kaan) oikein toimi.E36 320i coupé (M50TU)
Comment
-
-
Originally posted by dreNo mulla ei oo vanosta, mut alle 12 litran en pääse millään. Sekalaisella ajolla siis.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Comment