Originally posted by -kiki-
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 320i E36 Coupe tyyppiviat
Collapse
X
-
Originally posted by CunttoryEi mullakaan vanosta ollu.En usko sillä ratkasevaa merkitystä käytännössä olevankaa.Vaikee mennä sanomaan mitä kenenki kaupunki-ajo sisältää. ...sulla vaan on "nautinnollisempi" ajotapa kuin 8l satasella pääsevällä.
Comment
-
-
Ite oon ollu ainakin ihan tyytyväinen..Ei tosiaan oo mikään raketti, mutta pääsee sillä ihan riittävästi. Omalla kiesillä oon nyt itse ajanut 35 tkm, ja siinä ajassa oon joutunut vaihtaan alapallon ja nokka-akselin asentoanturin. Mun mielestä ei ollenkaan paha...
(koputetaan nyt vielä puuta) kop, kop
Comment
-
-
Empä niistä vioista tiedä mut kyl ainakin mun mielestä kiihtyy ihan riittävästi. (Vai johtuuko se siitä että edellinen auto oli 1.6) Tohon on vielä vaihdettu kartiosuodatin, tehonlisäyksestä en niinkään tiedä mutta imuäänet on aika mahtavatOnhan se 325 varmaan vielä hienompi vehje, mutta kyllä toi on ihan riittävä, ainakin mulle, jos sit seuraavaks hommais 328. 320:ssä ainakin hiukan huokeemmat vakuutukset ja muutenkin ylläpito, opiskelija kun on....
Ainiin ja kerran oon kerennyt kulutuksen laskemaan --> 9,5l sadalla ja siihen mahtuu muunmuassa toisen vaiheen ratapäivä ja aikast paljon "kenkimistä"...
Eikä oo vanosta....Last edited by toofastforyou; 12-02-2005, 23:01."tää meidän valtio edustaa just semmosta perus-tekopyhää paskakasaa, jossa julistetaan sanaa mutta toimitaan toisin"
Comment
-
-
Originally posted by dreNo mulla ei oo vanosta, mut alle 12 litran en pääse millään. Sekalaisella ajolla siis."tää meidän valtio edustaa just semmosta perus-tekopyhää paskakasaa, jossa julistetaan sanaa mutta toimitaan toisin"
Comment
-
-
Originally posted by oo==00==ooNo niin kaupat tuli tehtyä, nyt on E36 320i coupe pihassa, vaikka mieluummin olisi saanut olla 325i mut kyllä tolla kerkee! Pitää laittaa kuvia joskus kun kerkeisin ja saisin kameran!
Itellä 325 ja oon tyytyväinen. Kyllä kerkee ja äänet... huh huh
Comment
-
-
Originally posted by -kiki-Noni toivottavasti on hyvä... Keltaiset vilkut vaan heti nurkkaan !!!!
Comment
-
-
Originally posted by oo==00==ooNo tietysti heitän nuo keltase vilkut nurkkaan! Paljohan maksaa sellaset kirkkat vilkut eteen ja taakse? Ihan hyvältähän tuo auto tuntuu, kaikki herkut: sähkölasit, sähkökattoluukku, ilmastointi, ajotietokone, varashälytin, penkinlämmittimet, lukkoperä, ABS jarrut, mutta luiston esto vaan puuttuu! Ja tuo kutosen mörinä kyllä miellyttää!!!
Multa puuttuu sun listasta hälytin (tai joku punainen ledi siin vaihde vivun vieressä vilkkuu, oisko ajonesto?), ilmastointi ja lämmitetyt jakkarat. On mulla sit jotain M osia (nahka ruori), sumarit, moottoroidut etuvalojen säätäjät, sähköiset peilit ja muuta mukavaa...
Olis kiva päästä koittaa joskus tota 32:kymppistä.
Luiston esto on ihan turha juttu mun mielestä. Sopii jollekin paapoille. Sprintteriä ajaneena jossa oli luistonesto voin todeta että ei sillä mitään tee
Comment
-
-
Originally posted by oo==00==ooNo niin kaupat tuli tehtyä, nyt on E36 320i coupe pihassa, vaikka mieluummin olisi saanut olla 325i mut kyllä tolla kerkee! Pitää laittaa kuvia joskus kun kerkeisin ja saisin kameran!Minunki pitäis ostaa coupeen uudet vilkut eteen... en vaan osaa päättää minkä väriset sopis parhaiten mustaan kiesiin. Valkoset ja kirkkaat saattaa erottua vähän liikaa!?
Comment
-
-
Originally posted by LieversOnnea uudelle Autolle!!! Teit kyllä hyvän valinnan.Minunki pitäis ostaa coupeen uudet vilkut eteen... en vaan osaa päättää minkä väriset sopis parhaiten mustaan kiesiin. Valkoset ja kirkkaat saattaa erottua vähän liikaa!?
Comment
-
Comment