Terve, Suunnitelmissa on vaihtaa sinkkuvanos m52b25 kone m50b25 vanoksettoman tilalle. Internettiä selaillessa olen jo sen verran ymmärtänyt, että samalla tulisi vaihtaa ainakin moottorin johtosarja, ecu, ews boksit, avain ja rinkula-antenni (vielä jotain muutakin?). Tällähetkellä kaikki muu paitsi rinkula-antenni löytyy ja on samasta autosta peräisin kuin moottori. Pitääkö uusi (käytetty?) rinkula-antenni synkronoida toimiakseen? Mitä kaikkea muuta tulisi ottaa huomioon?
Toisena vaihtoehtona olisi laittaa m52 tekniikka toimimaan m50 eculla. Ja siihen tulisi ilmeisesti vaihtaa sähköjen osalta kaikki koneen anturit, mutta ei taida vanos toimia m50 nonvanos sähköillä? Saisiko vanoksen toimimaan vanoksellisen m50 koneen eculla ja moottorin johtosarjalla?
Kumpi vaihtoehto olisi järkevämpi ja helpompi toteuttaa?
Kaikki vinkit tervetulleita, olen vielä aika tumpelo näiden sähköjen suhteen
Toisena vaihtoehtona olisi laittaa m52 tekniikka toimimaan m50 eculla. Ja siihen tulisi ilmeisesti vaihtaa sähköjen osalta kaikki koneen anturit, mutta ei taida vanos toimia m50 nonvanos sähköillä? Saisiko vanoksen toimimaan vanoksellisen m50 koneen eculla ja moottorin johtosarjalla?
Kumpi vaihtoehto olisi järkevämpi ja helpompi toteuttaa?
Kaikki vinkit tervetulleita, olen vielä aika tumpelo näiden sähköjen suhteen
Comment