Modernimpaa harraste aihiota kartoittamassa kun alkaa usko loppua 70luvun vintage vehkeista..
Eli "rajuksi katu"/rata autoksi (myös drifting) tulossa. kun suomen saatavuuteen/hinta tasoon tutustuu
niin BMW E36 esiintyy yhtenä mielenkiintoisimpana autona.. miettien: paino, hinta, viritys potentiaali jne...
Mutta tarkemmin teknisiin spekseihin tutustuessani (http://www.carfolio.com/search/resul...e&modelmatch=e) askarruttaa tuo sedanin ja Coupen välinen paino ero sedanin hyväksi (melkein 100kg) mistäkö tämä johtuu??
luulisi tilanteen olevan toisin päin...jotain tekemistä korin jäykkyyden kanssa:think.. jollain omakohtaisia punnitus tuloksia?
Näytti olevan raide leveydetkin sedanin eduksi..
Mitäs eroja löytyy 6syl ja 4syl korien väliltä? Moottoria kun ei ole päätetty, pysyneekö edes bmw merkkisenä...
Joten kumpiko viritys aihioksi, sedan vai coupe ?? ulkonäöllä ei väliä... toki coupe kauniimpi omaan silmäänkin olisi...
Voi myös kommentoida kokemuksia turvakaarien rakentelusta E36:seen , Wisefab kokemuksia tai mitä vaan mieleen tulee...
Eli "rajuksi katu"/rata autoksi (myös drifting) tulossa. kun suomen saatavuuteen/hinta tasoon tutustuu
niin BMW E36 esiintyy yhtenä mielenkiintoisimpana autona.. miettien: paino, hinta, viritys potentiaali jne...
Mutta tarkemmin teknisiin spekseihin tutustuessani (http://www.carfolio.com/search/resul...e&modelmatch=e) askarruttaa tuo sedanin ja Coupen välinen paino ero sedanin hyväksi (melkein 100kg) mistäkö tämä johtuu??
luulisi tilanteen olevan toisin päin...jotain tekemistä korin jäykkyyden kanssa:think.. jollain omakohtaisia punnitus tuloksia?
Näytti olevan raide leveydetkin sedanin eduksi..
Mitäs eroja löytyy 6syl ja 4syl korien väliltä? Moottoria kun ei ole päätetty, pysyneekö edes bmw merkkisenä...
Joten kumpiko viritys aihioksi, sedan vai coupe ?? ulkonäöllä ei väliä... toki coupe kauniimpi omaan silmäänkin olisi...
Voi myös kommentoida kokemuksia turvakaarien rakentelusta E36:seen , Wisefab kokemuksia tai mitä vaan mieleen tulee...
Comment