Kertokaapas viisaammat että missä kyseinen vehjas autossa sijaitsee? Auto on siis e36 316. Pitäis saada suodatin vaihdettua mutta ensin pitäisi luonnollisesti selvittää missä se sijaitsee. Konehuoneessa, tankissa vai tankin ulkopuolella?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 bensansuodatin
Collapse
X
-
Originally posted by pete1981auton alla konehuoneen takaosassa!-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
-
Originally posted by Simo69Joo.. itekkin omasta autosta etin sitä tänään... mut en kyl löytäny.. e36 325i coupe.. eli mistäs se pitäs sit löytyy konehuoneen takaosasta auton alta?
Comment
-
-
Ainakin oma mielipide on, että jos sitä alkaa itse vaihtamaan niin pitää päästä auton alle. En tiedä onko joku onnistunut vaihtamaan yläkautta, mutta alhaalta ainakin paljon helpompi. Alhaalta myös näkyy paremmin kuin ylhäältä katsottuna. Kuitenkin niin tarkkoja kuvauksia, että eiköhän se pitäisi löytyä. Seuraat vaikka imusarjalle tulevaa letkua niin pitäis löytyä.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Siis nimenomaan alakautta..eikai sitä käytännössä yläkautta oikeen voi vaihtaakaan. Eihän siitä näy jälkeekään jos ylhäältä kattoo.-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Comment
-
-
Vaihdosta
Itse vaihdoin suodattimen hiljattain ja oli kyllä sellainen haista vittu opeeraatio
Siihen Tankilta tulevaan letkuun kannattaa tunkea pultti ettei koko tankki vuoda tyhjäksi. Ja itse otin yläletkun irti sieltä konehuoneen puollella olevasta liittimestä. Ahtaat oli paikat ja mielikuvitustakin sai käyttää!
Comment
-
Comment