Tässä on nyt mennyt jo useamman kerran sekaisin. Eli tarkoitus oli sanoa, että ensimmäisessä kuvassa olevassa M50 koneessa ei ole vanosta. Toinen kuva on omasta M50B25 koneesta jossa on vanos. Ihan uutta tietoa oli jos tuo yhdellä vanoksella oleva M50 on oikeasti tyypiltää M50TU. Itse olen ollut siinä uskossa, että TU merkintää on käytetty vain M52 koneesta. Hemi:n laittamasta listasta löytyy hyvin moottorityypit ja varmasti topicin aloittaja saa siitä kysymykseensä vastauksen jos ei ole vielä selvinnyt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 vanos moottori...
Collapse
X
-
Originally posted by markokTässä on nyt mennyt jo useamman kerran sekaisin. Eli tarkoitus oli sanoa, että ensimmäisessä kuvassa olevassa M50 koneessa ei ole vanosta. Toinen kuva on omasta M50B25 koneesta jossa on vanos. Ihan uutta tietoa oli jos tuo yhdellä vanoksella oleva M50 on oikeasti tyypiltää M50TU. Itse olen ollut siinä uskossa, että TU merkintää on käytetty vain M52 koneesta. Hemi:n laittamasta listasta löytyy hyvin moottorityypit ja varmasti topicin aloittaja saa siitä kysymykseensä vastauksen jos ei ole vielä selvinnyt.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Mulla on 1992 vuosimallin 320i eli siin ei oo vielä vanosta, millainen ero on vanos ja ilman vanosta olevissa moottoreissa? Onko kulutuksessa ja suoritus kyvyssä eroa? Moni on tainnut valittaa tuota vanoksesta kuuluvaa ääntä vanhemmiten, onko vanoksella varustettu motti yhtä kestävä kuin tuo ilman vanosta oleva?
Comment
-
-
Meinaan tätä myllyä... Kun tolla eka sivulla lukee että ko. mylly ilman vanosta ja sitten lukee kuitenkin edit: kuvan kone vanoksella...?
Eli onko tää vanos kone?
Pitäs sillä tietää kun rallattaa kone, niin tietää tutkia ton vanoksen kun kuulemma jotain prikkaa kun heittää paikalleen niin pitäis tulla kondikseen.
Comment
-
-
Ensimmäisellä sivulla "markok":n ensimmäinen lause (ei vanos) viittaa "markok":n postauksen yläpuolella olevaan edellisen postaajan ("Dunky") kuvaan. Jälkimmäinen lause (kyllä vanos) viittaa tuohon "markok":n lähettämään kuvaan, joka tuossa astro76:n postauksessakin (tämän postauksen yläpuolella) on. Selviskö?E36 320i coupé (M50TU)
Comment
-
-
Originally posted by LaudEnsimmäisellä sivulla "markok":n ensimmäinen lause (ei vanos) viittaa "markok":n postauksen yläpuolella olevaan edellisen postaajan ("Dunky") kuvaan. Jälkimmäinen lause (kyllä vanos) viittaa tuohon "markok":n lähettämään kuvaan, joka tuossa astro76:n postauksessakin (tämän postauksen yläpuolella) on. Selviskö?
Meni vain hiukan sekaisin, kun luki samassa postauksessa on ja ei...
Eli kuvan mylly on vanos = oma kone on vanos.
Comment
-
-
Originally posted by astro76Jees - ISO KIITOS! Nyt selkisi.
Meni vain hiukan sekaisin, kun luki samassa postauksessa on ja ei...
Eli kuvan mylly on vanos = oma kone on vanos."Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...
Comment
-
Comment