Announcement

Collapse
No announcement yet.

320 e36 saksasta??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • battigm
    Bimmer Rookie
    • Mar 2003
    • 36

    320 e36 saksasta??

    Tämmöstä oon harkinnu, mutta onko kellään tietoa paljonko tulee hintaa yhteensä veroineen? onko kukaan tuonut kyseistä autoa saksasta?
    suomi-autoja oon nähny 8000€ halvimmillaan.

    325 kelpaisi mielummin, mutta niin paljon en viitsisi sijoittaa autoon, kun ymmärtääkseni 320:n sais paljon halvemmalla, vai oonko väärässä?
    318is ois iha jees myös, mutta mielummin ottaisin 6-koneella olevan.
  • jeps
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1986
    • Espoo

    #2
    Ite käynny muutamaan otteeseen saksassa ja viime reissulla tuli vastaan 320i sedan, 150tkm ajettu, 2500e ja ei siihen varmaan veroo tuu ku joku toiset 2500e pälle... 8) Toki jos haluut upea kuntosen kaikilla herkuilla hinta nousee :wink:
    Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä

    Comment

    • Alajoki
      Bimmer Rookie
      • Jan 2004
      • 104
      • Punkalaidun

      #3
      Toin tän kuun alussa 91vm 320:sen johon napsahti 2100€ veroo. Tuo ihmeessä 325 jos satut hyvän yksilön löytämään, kun ei noissa veroissa taida suurtakaan eroo olla. Hyvät 320:t on alk 3500€ Tuntuu vaan et 325:t on jo aika hyvin putsattu saksanmarkkinoilta tai sit oli vaan huonoo tuuria kun ei löytynyt yhtään tapausta missä hinta/laatusuhde ois ollu kohillaan. Hakureissuun ja byrokratiaan saksassa/suomessa meni se pakollinen vajaa 1000€
      6800€ tuli oma auto kaikkine kuluineen maksamaan ja luulisin et tossa on autoo meitsille moneks vuodeks. Ja jos joku pamahtaa niin ompahan noita tuliaisviinoja sen verran et kyl niillä isommat vitutukset saa juotua pois.

      Comment

      • e36coupe
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 720
        • Nokia

        #4
        no kovin halvoilta kuulostaa noi teidän hinnat!
        verot on coupessa ja sedanissa aivan eri luokkia, coupeen pari tonnia enemmän!!!! jos EHJÄN ja HYVÄN coupen haluut niin 320 e36 voit varautua maksaan vähintään 4000 € plus verot+tuonti kulut ym.
        tiedän että saksasta saa coupejakin reilusti alle ton neljän tonnin mut ne on sit juuri niitä ruuvattu mittarisia kolarivehkeitä, joita kukaan fiksu ihminen ei itselleen osta ellei ole vapaa-ajan ongelmia ja halua päivittäin korjata turkkilaisten jälkiä autostaan....
        Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20

        Työn alla: E21 320/6
        Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21

        Comment

        • battigm
          Bimmer Rookie
          • Mar 2003
          • 36

          #5
          Jos tommosen siihe 5000 euroon sais + tuontikulut niin ei ois kyllä paha hinta. On se tietysti totta että ei aina kannata ostaa sitä ihan halvinta.
          Sitä vaan pitää tietää mitä haluaa ku sinne saksanmaalle lähtee ettei nyt ihan herätteenä osta mitä sattuu..

          Comment

          • JanneT
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2002
            • 622
            • Espoo

            #6
            Kannattaa seurata aktiivisesti myös kotimaan markkinoita ja heittää rohkeasti tarjouksia. Saksan tuliaisista on nyt jo niin paljon tarjontaa että on totaalisesti ostajan markkinat, hinnat tulee alas koko ajan ja vauhdilla...älysipä myyjät sitä tai ei.
            Power DZL

            Comment

            • sape
              Newbiemmer
              • Jan 2004
              • 4
              • kuusankoski

              #7
              Mul on E36 320i sedan -93 veroo napsahti 4200e, mut tulee palautuksii!!!Ehkä

              Comment

              • JanneT
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2002
                • 622
                • Espoo

                #8
                Originally posted by sape
                Mul on E36 320i sedan -93 veroo napsahti 4200e, mut tulee palautuksii!!!Ehkä
                Millon on tullattu/saatu päätös? Jos on viime kesäinen niin taso on muuttunut jo radikaalisti.
                Power DZL

                Comment

                • VWTRE
                  Newbiemmer
                  • Jan 2004
                  • 22

                  #9
                  Oon kiinnostuneena seurannut noita Saksan hintoja. Vähän vanhemmat 328:t on saman hintaisia kuin 325:t. 320:t on hiukan halvempia. Noi hinta erot johtuu kai Saksan verotuksesta joka menee jotenkin kuutiotilavuuden ja päästöjen mukaan. Alle satkun ajettu 320:kin saattaa olla baanalla väljäksi poljettu. Kannattais tuoda isompi koneinen mutta verotus kotomaassa sitten tietty nousee.
                  -92 e36 320i

                  Comment

                  • Mlatvala
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 3553
                    • Kuopio

                    #10
                    kaks ja puol litranen -92 vanhan verotuksen mukaan 4500 euroa verot!

                    km lukema 158 000

                    ja auto vajaan 7 k€
                    E61 535d alkuunsa viritetty.

                    Comment

                    • antti79
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2003
                      • 2499
                      • Littoinen

                      #11
                      E36 320i -92 n.150tkm ajettu ja veroa napsahti 3100€. Meni viimeviikolla uudellen käsiteltäväksi toi vero päätös ja palautuksia odotellaan. :wink:
                      sigpic
                      Originally Posted by jari kihlman
                      "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

                      Comment

                      • Juhis2000
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2003
                        • 237
                        • Kouvola

                        #12
                        Vähän samaa aihetta lähennellen.

                        Tarjottiin hiukka reilut 250 tkm ajettua e36 320i:tä, siisti muuten, ja jonkinlainen Check Book:kin olisi mukana, joten ei varmaa ainakaan hirveesti ruuvailtu. "Asiantuntija" käy katsomassa autoa (Saksassa), mutta kannattaako Saksastakaan lähteä tuomaan noin paljon ajettua, vaikka muuten olisi kuin siisti?

                        Ja saako myöhemmin kaupattua Suomessa paremmin huoltokirjattoman 140tkm mittarissa olevan heikompikuntoisen vai huoltokirjallisen hyväkuntoisen 250tkm mittarillisen. Vaikka tuon ikäisissä autoissa mittaria ei katsota kun tullissa ja autoa myytäessä.
                        Kuinkas tuon 24V koneen kestävyys muuten? Huolloistahan kaikki tietysti riippuu, mutta....
                        BMW e60 525i terapiaprojekti
                        -------------------------
                        Ex. Bemarit: BMW e46 320i M-Sport 2001, BMW e60 520i 2003, BMW e61 525iA 2005, BMW e39 523iA 1997, BMW e34 525i 1995, BMW e38 740iA Individual, BMW e39 ///M5, BMW e36 318iS Coupe, BMW e39 528iA "Vollausstattung" M-Sport, BMW e39 523i M-Sport, BMW e39 525d, BMW e30 325i Cabrio "Orange"

                        Comment

                        • turnet45
                          Bimmer Rookie
                          • Mar 2004
                          • 27
                          • kotoa

                          #13
                          Coupe

                          Tuovaan samantien 325, tai 328 ja mielellään coupe. Veroissa mitättömät erot. Ja noista löytyy yleensä kaikki varusteet l ja muutenkin auto on aivan erilainen kuin 320,tai ainakin erilainen kuin318. Äänieristyksissäkin esim. hirveitä eroja, ja koneen pitäs kestää paljon paremmin. Saksassa on isoja teitä, ja isoilla teillä ajetaan isoja nopeuksia. Mut unohda todellakin ne mobile.de halpis autot. ne on aivan susia, ja voi olla ajettu ihan mitä sattuu. Osta ennemmin sopivilla kilsoilla ajettu varmempi peli, esim 160-200tkm. Nuo kyllä kestää 300 että heilahtaa.
                          RideToStorm

                          Comment

                          • kaba
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2003
                            • 1209
                            • Helsinki

                            #14
                            Originally posted by Juhis2000
                            Vähän samaa aihetta lähennellen.

                            Tarjottiin hiukka reilut 250 tkm ajettua e36 320i:tä, siisti muuten, ja jonkinlainen Check Book:kin olisi mukana, joten ei varmaa ainakaan hirveesti ruuvailtu. "Asiantuntija" käy katsomassa autoa (Saksassa), mutta kannattaako Saksastakaan lähteä tuomaan noin paljon ajettua, vaikka muuten olisi kuin siisti?

                            Ja saako myöhemmin kaupattua Suomessa paremmin huoltokirjattoman 140tkm mittarissa olevan heikompikuntoisen vai huoltokirjallisen hyväkuntoisen 250tkm mittarillisen. Vaikka tuon ikäisissä autoissa mittaria ei katsota kun tullissa ja autoa myytäessä.
                            Kuinkas tuon 24V koneen kestävyys muuten? Huolloistahan kaikki tietysti riippuu, mutta....
                            vähän OT: Et kai vaan oo samoilla linjoilla ku minä :?: :wink: :?: ...
                            Mä luulen kanssa, että kannattaa ostaa suoraan 325 tai 328, kun ne hinnat ei tosiaan niin paljoo heittele. Samoin kulutus on samaa luokkaa ellei jopa pienempi (?)..
                            -kaba-,
                            BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
                            Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
                            Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
                            Ex F10 M550d takaniskatuilla
                            730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
                            ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
                            ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
                            ex. mb 230 coupe, -91
                            ex. Ford Granada 2.0 -84
                            "Tio små moppepojkar"
                            "Pruritum ani"
                            "Helsinki City Boys"

                            Comment

                            • Hemi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2004
                              • 18880
                              • Pirkanmaa

                              #15
                              Tähän sopii toki muistuttaa siitä että tuontiauton "halpuus" tiedetään vasta sitten kun se on lopulta myyty. Tällä hetkellä ja erityisesti ensi syksynä on pyynti ja todelliset myyntihinnat aivan eri tasolla. Nyt on jo joissain tapauksissa painettu "paniikkinappulaa" ja todellisia tarjoushintoja saa kun älyää tingata. Jobbareiden ja tuontiautofirmojen varastot selkeästi jo seisovat ja ensi syksynä alkaa sitten ne todelliset ostajan markkinat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎