Terve!
Mun 318i touring halus ruveta hankalaksi. Kylmästartin ja hetken ajon jälkeen se alkoi röpöttämään, tehot puuttuu eikä käy kunnolla tyhjäkäyntiä. Pienen tutkimuksen jälkeen selkis ettei 1 ja 3 sylinteri juuri inahdakkaan. Tarkemman syynin jälkeen kävi ilmi että puolajakajan kyljessä, siinä mistä kolmosen tulpanjohto lähtee, oli muovi sulanut pieneltä matkalta. Helppo nakki ajattelin ja eikun uutta puolaa hommaamaan.
Noh ei ollutkkaan niin helppo nakki, viimein kun löysin vastaavan (käytetyn)
puolan niin vika ei korjaantunut. Auto röpöttää samalla tavalla.
tulppia ja tulpanjohtoja on vaihdeltu ristiin sen minkä ehtii mutta vika on kokoajan ykkös- ja kolmossylinterissä
Mitä nyt kuuluu tehdä? Ideoita kellään?
Kyseessä on M43 kone
- Snadi
					Mun 318i touring halus ruveta hankalaksi. Kylmästartin ja hetken ajon jälkeen se alkoi röpöttämään, tehot puuttuu eikä käy kunnolla tyhjäkäyntiä. Pienen tutkimuksen jälkeen selkis ettei 1 ja 3 sylinteri juuri inahdakkaan. Tarkemman syynin jälkeen kävi ilmi että puolajakajan kyljessä, siinä mistä kolmosen tulpanjohto lähtee, oli muovi sulanut pieneltä matkalta. Helppo nakki ajattelin ja eikun uutta puolaa hommaamaan.
Noh ei ollutkkaan niin helppo nakki, viimein kun löysin vastaavan (käytetyn)
puolan niin vika ei korjaantunut. Auto röpöttää samalla tavalla.
tulppia ja tulpanjohtoja on vaihdeltu ristiin sen minkä ehtii mutta vika on kokoajan ykkös- ja kolmossylinterissä
Mitä nyt kuuluu tehdä? Ideoita kellään?
Kyseessä on M43 kone
- Snadi
 ) niin mistä kantsii vikaa hakea?
 ) niin mistä kantsii vikaa hakea?
							
						 En tiiä onko tosta kyse mutta toi on ainakin helpommasta päästä ratkasuyrityksii
  En tiiä onko tosta kyse mutta toi on ainakin helpommasta päästä ratkasuyrityksii
							
						 talliin--->
 talliin--->
							
						 
							
						
Comment