Tietääkö kukaan miten tämän huoltoilmaisimen saa omatoimisesti nollattua tai edes sellaista ei-merkkihuoltoliikettä pääkaupunkiseudulta, joka ei veloita öljynvaihdosta ja nollauksesta 150 eur (kuten laakkonen)?
Ja ei se huoltovalojen nollaus ainakaan Hyvinkäällä maksa mitään. Jos ei itse viitsi alkaa tökkimään niitä johtoja niin ei muutakun liikkeeseen ei ne velota 10sek. hommasta mitään.
Konehuoneen pistokkeesta 7 reikä hyppylangalla maihin 5 sekunttia
1. virta-avaimesta virrat nolliin
2. 7 maihin
3. virta-avaimesta virrat on asentoon, mutta ei startata
4. ootetaan että se nollaantuu, kestää noin 5 sekunttia
Konehuoneen pistokkeesta 7 reikä hyppylangalla maihin 5 sekunttia
1. virta-avaimesta virrat nolliin
2. 7 maihin
3. virta-avaimesta virrat on asentoon, mutta ei startata
4. ootetaan että se nollaantuu, kestää noin 5 sekunttia
Juurikin näin! Ei tommosesta hommasta kannata kellekkään rahaa antaa, helppo nakki! Kato haulla niin pitäis löytyä sellainenki juttu aiheesta jossa on ton pistokkeen kuva ja kaikki muutki ohjeet! Kyl se siitä lähtee...
4. ootetaan että se nollaantuu, kestää noin 5 sekunttia
Ainakaan mun E36 -91 316i:ssä se ei nollaudu pelkästään odottamalla. Mun autossa se piuha pitää nyppäistä myös irti noiden muutaman sekunnin jälkeen (virrat edelleen päällä) ja vasta silloin nollautuu.
hmm...yritettiin tänään nollata koko hoitoa eli oil service + inspection kellolla niin ei toiminut 3sek ja 12sek-yhdistelmä muuhun kuin oil servcen nollaukseen. Täytyy vielä kokeilla onnistuuko niin, että pitää virrat päällä kun ottaa johdot irti
Comment