Announcement

Collapse
No announcement yet.

Viskon pois ja sähköflekti tilalle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ooskari
    Newbiemmer
    • Jan 2009
    • 16

    Viskon pois ja sähköflekti tilalle

    Alkuperäinen visko temppuilee ja olisi tarkoitus laittaa sähköflekti. Syylärissä on vänkärinpuolella paikka termostaatille. Onkohan kuinka hankala asentaa siihen termostaatti kun tuo näyttää olevan ummessa? Riittääkö että siihen poraa reiän vai miten? Mistä juuri siihen sopiva termari vai onko helpompi hakea esim. biltemasta termari ja asentaa se tuohon ylävesiletkuun.

    Virta tulisi flektille releen kautta.
    BMW e36 316i -97
    Opel Astra G -98 1.6l 8v
    ex Opel Vectra B -97 2.0DTI
    ex Opel Omega MV6 -95
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16326
    • Leppävirta

    #2
    Helpompi vaihtaa uusi visko.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • ooskari
      Newbiemmer
      • Jan 2009
      • 16

      #3
      Originally posted by Haju69 View Post
      Helpompi vaihtaa uusi visko.
      Mutta jos siitä huolimatta haluaa laittaa sähköflektin?
      BMW e36 316i -97
      Opel Astra G -98 1.6l 8v
      ex Opel Vectra B -97 2.0DTI
      ex Opel Omega MV6 -95

      Comment

      • erä-koira
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2011
        • 542
        • peräkylässä

        #4
        Originally posted by ooskari View Post
        Mutta jos siitä huolimatta haluaa laittaa sähköflektin?
        Kannattaa erilinen antura laittaa ylävesi letkuun jos haluut sähkö flektin
        NO FOODS NO FARMS

        Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
        e39 523i vm:97

        Comment

        • ooskari
          Newbiemmer
          • Jan 2009
          • 16

          #5
          Originally posted by erä-koira View Post
          Kannattaa erilinen antura laittaa ylävesi letkuun jos haluut sähkö flektin
          Jep. Näin vain kuvia missä oli anturi tuossa syylärissä. Siinä on sille valmiiksi paikka. En tiedä missä malleissa se siinä on vakiona....

          Varmaan joku 91asteen anturi on hyvä siihen ylävesiletkuun?

          16" flekti näkyy olevan nyt joten panen saman kokoisen niin ei ainakaan jää siitä kiinni sitten.
          BMW e36 316i -97
          Opel Astra G -98 1.6l 8v
          ex Opel Vectra B -97 2.0DTI
          ex Opel Omega MV6 -95

          Comment

          • tmth
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 2194
            • Kangasala

            #6
            Itse laittaisin alavesiletkuun sen anturin.

            F10 & R55
            ex:
            E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

            Comment

            • Pazi88
              Moderator
              • Jan 2007
              • 11037
              • Oulu

              #7
              En kyllä ymmärrä miksi hyvin toimiva orkkis systeemi pitää vaihtaa patenttiin.

              Mutta eikai sitä anturia nyt ylävesiletkuun laiteta. Sillonhan flekti pyörii kokoajan, kun kone on lämmin.

              Alavesiletkuunhan se pitää laittaa, jolloin flekti alkaa pyörimään vasta kun syyläristä tulee liian kuumaa vettä koneelle takaisin. Joku 91 astetta on kyllä liikaa siinä tapauksessa. Oisko joku 70-80 astetta parempi näin lonkalta heitettynä.

              Instagram, YouTube kanava
              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

              Comment

              • ooskari
                Newbiemmer
                • Jan 2009
                • 16

                #8
                Originally posted by Pazi88 View Post
                En kyllä ymmärrä miksi hyvin toimiva orkkis systeemi pitää vaihtaa patenttiin.

                Mutta eikai sitä anturia nyt ylävesiletkuun laiteta. Sillonhan flekti pyörii kokoajan, kun kone on lämmin.

                Alavesiletkuunhan se pitää laittaa, jolloin flekti alkaa pyörimään vasta kun syyläristä tulee liian kuumaa vettä koneelle takaisin. Joku 91 astetta on kyllä liikaa siinä tapauksessa. Oisko joku 70-80 astetta parempi näin lonkalta heitettynä.
                Okei. Täältä olen lukenut niin melko ristiriitaista tietoa siitä kumpaan letkuun se laitetaan. Pitää vielä selailla nettiä. Ulkomaankielisiä sivuja löytyy aiheesta paljonkin, mutta ei suomeksi....
                BMW e36 316i -97
                Opel Astra G -98 1.6l 8v
                ex Opel Vectra B -97 2.0DTI
                ex Opel Omega MV6 -95

                Comment

                • blueorange
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2010
                  • 404
                  • suomi

                  #9
                  Eikös kannessa ole yksi ylimääränen reikä?imusarjan alla

                  Comment

                  • Calypsocoupe
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2003
                    • 2932
                    • Vihti

                    #10
                    Originally posted by ooskari View Post
                    Okei. Täältä olen lukenut niin melko ristiriitaista tietoa siitä kumpaan letkuun se laitetaan.
                    Mietit vaan tarviiko syylärin lävitse kulkevaa ilmavirtaa kasvattaa silloin kun ylävesiletku on 80-90 asteinen vai onko alavesiletku 80-90 asteinen..

                    Originally posted by blueorange
                    Eikös kannessa ole yksi ylimääränen reikä?imusarjan alla
                    Joku ralliperuna on poistanut sulta kaasuläpän lämmityksen :-P
                    - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

                    Comment

                    • blueorange
                      Bimmer Fanatic
                      • Sep 2010
                      • 404
                      • suomi

                      #11
                      Originally posted by Calypsocoupe View Post
                      Mietit vaan tarviiko syylärin lävitse kulkevaa ilmavirtaa kasvattaa silloin kun ylävesiletku on 80-90 asteinen vai onko alavesiletku 80-90 asteinen..



                      Joku ralliperuna on poistanut sulta kaasuläpän lämmityksen :-P
                      Joo niin se on poistettu ja hyvin pelaa.En tiennytkään et se lämmitys on otettu siitä

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎